کد خبر: ۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
پپ
صفحه نخست » یار مهربان


سیده ریحانه محتشمی‌پور

زن در اسلام یکی از ارکان مهم جامعه و خانواده است که نقشی مؤثر در آرامش خانواده و جامعه ایفا می‌کند و تربیت نسل‌های آینده بر عهده او سپرده شده است. به دلیل نقش بی‌بدیل زن و خانواده در جامعه، اسلام تأکیدات ویژه‌ای در حوزه انتخاب همسر، عشق شوهر به زن، عشق زن به شوهر، خوش رفتاری با همسر، نقش زن و شوهر در رشد و کمال یکدیگر، آرایش زن برای شوهر، آراستگی شوهر برای زن، روابط جنسی همسران، اقتصاد خانواده، بهداشت خانه|، تغذیه خانواده، گستره خانواده، نقش مادر در خانواده، انحلال خانواده، عقد موقت، تعدد زوجات و... دارد تا بدین وسیله با ایجاد آرامش و آسایش جامعه را به سوی تکامل و ترقی بیشتر هدایت نماید.

در جامعه ما افراد بسیاری در حوزه زنان و خانواده شبهات و سوالات متعددی دارند که رجوع کردن به اصل قرآن و روایات رسول اکرم‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله و ائمه هدی‌سلام‌الله‌علیها بهترین راه برای پاسخگویی به این شبهات و سوالات است.

کتاب پیش رو با بیان آیات قرآن و روایات معتبر از رسول اکرم‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله و ائمه هدی‌سلام‌الله‌علیهما دیدگاه اسلام را در زمینه‌های فوق مطرح و زنان را با نگاه احترام‌آمیز اسلام به بانوان آشنا می‌نماید.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: