کد خبر: ۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
پپ
صفحه نخست » اخبار


پس از حمله تروریستی به جمعی از مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت بیش از ۱۰ نفر از مرزبانان کشورمان شد، بسیاری از عناصر اپوزیسیون که داعیه‌دار حمایت از حقوق‌بشر هستند، سکوت کردند و منافع خود را در سخن نگفتند دیدند.

این در حالی است که رسانه‌های رسمی رژیم سعودی، با ابراز خوشحالی از این حادثه تروریستی، با وقاحت، بلوچستان ایران را «اشغالی» و حکومت ایران را «اشغالگر» نامید. شبکه دولتی رژیم ال‌سعود، حمله تروریست‌ها در جنوب شرق کشورمان را درگیری «مقاومت بلوچستان» با «ارتش اشغالگر فارسی»‌ نامید! ، اما در واکنش به این رخداد، هیچ یک از عناصر اپوزیسیون که ادعای وطن‌دوستی دارند، سخنی نگفتند.

وزیر جنگ رژیم سعودی هم اخیرا اعلام کرده بود که عربستان و دیگر کشورهای منطقه باید جنگ را به داخل ایران منتقل کنند که در این مورد هم عناصر اپوزیسیون سکوت را ترجیح دادند و منافع شخصی و پر شدن حساب بانکی خود را ارجح بر منافع ملی دانستند.

در شرایط موجود که گروه‌های تروریستی با حمایت دولت‌های غربی، عربی و عبری در نزدیکی مرزهای ایران حضور دارند، بخش گسترده‌ای از اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی ایران مانند «علیرضا نوری‌زاده»، «ربع پهلوی»، «اسماعیل نوری علا»، «علیرضا میبدی»، «احمد رافت» «حسن شریعتمداری»، «امیرعباس فخرآور» و برخی عوامل رسانه‌های فارسی زبان بیگانه چشم به روی حق و حقیقت بسته‌اند و برای رسیدن به اهداف شومشان، تمامیت ارضی ایران را به حراج گذاشته‌اند.

از این افراد بدتر داعیه‌داران حقوق‌بشر همچون «شیرین عبادی» هستند که با وجود دارا بودن جوائزی مانند جایزه صلح نوبل، تنها در برابر اتفاقات داخل ایران موضع می‌گیرند و دشمنی‌شان با جمهوری‌اسلامی را نشان می‌دهند، اما در برابر اقدامات ضدایرانی حکام منطقه مانند رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند و حقیقت و ذات خود را هویدا می‌سازند.

این سکوت‌های اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی، نشانه آن است که افسار همه آن‌ها به یک جا بند است و منافعشان در صورت اظهار نظر در موضوعات مشابه و به‌نفع منافع ملت ایران، به خطر می‌افتد.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: