کد خبر: ۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
پپ
صفحه نخست » اخبار


برخی از برنامه‌های شبکه «من و تو» در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده و حتی عناصر اپوزیسیون نیز از این شبکه انتقاد می‌کنند.

شبکه ماهواره‌ای «من و تو» تلویزیونی است که از اردیبهشت ۸۹ فعالیتش را آغاز کرد. در طول سال‌های فعالیت «من و تو»، اسناد مختلفی از وابستگی این شبکه به سرویس‌های جاسوسی بیگانه منتشر شد و مشخص گردید که «من و تو» نیز همچون شبکه‌های لس‌آنجلسی، در پی محقق کردن اهداف دشمنان ملت ایران است. البته مدیران این شبکه در سال‌های نخست فعالیت‌شان برای پیشگیری از پیامدهای احتمالی و جلوگیری از کاهش مخاطبین‌شان، وجود رابطه با دولت‌های غربی و دشمنان دیرینه ملت ایران را همواره تکذیب کردند.

«من و تو» که زیر نظر زوج بهایی و صهیونیست یعنی «کیوان و مرجان عباسی» اداره می‌شود، در ابتدای فعالیتش ادعا کرد برنامه‌هایش تنها جنبه سرگرمی دارد اما به مرور زمان پشت‌پرده خود را نشان و فعالیت‌های سیاسی خود را گسترش داد و رویکرد سیاسی تندتری گرفت. تا جایی که سال گذشته با پایان دوره فعالیت پنهان «من و تو»، مدیر این شبکه طی مصاحبه‌ای با کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل رسما آغاز فعالیت‌های مشترک خود با رسانه‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

«من و تو» از زمان نشان دادن چهره واقعی خود، با ساختن برنامه و مستندهای سیاسی و تاریخی مانند مستندهای «رضا شاه»، «نقلاب ۵۷» و «انقلاب ۵۷؛ از شایعات تا واقعیت» سعی کرده تا بسیاری از واقعیت‌های تاریخی بخصوص درباره انقلاب اسلامی مردم ایران را تحریف کرده و در واقع قلب واقعیت کند.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: