کد خبر: ۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
پپ
صفحه نخست » ایوان هنر

حمید فرخ‌نژاد که از جمله چهره‌های مشهوری است که مدعی نگرانی برای مشکلات اقتصادی مردم است، در یک برنامه اینترنتی حرف‌های قابل تأملی زد. وی در بخشی از این برنامه، دو‌تابعیتی بودن خود را تأیید کرد و اظهار داشت: من در آمریکا برای خود و خانواده‌ام اقامت گرفته‌ام و در حال حاضر همسر و پسرم در این کشور زندگی می‌کنند. اقامتی که من گرفتم از نوع اقامتی است که به نخبگان و هنرمندان می‌دهند که این ‌گرین‌کارت، شامل اقامت و اجازه کار در آن کشور می‌شود.

وی تأکید کرد: هر شش ماه به محل اقامت همسر و فرزندم می‌روم تا‌ گرین‌کارتم باطل نشود. وی با ‌اشاره به این‌که پسرش در گران‌قیمت‌ترین مدرسه غیرانتفاعی تهران تحصیل می‌کرد، افزود: با این حال علاقه‌ای به رفتن به مدرسه نداشت. پسرم در حال حاضر در خارج از کشور ادامه تحصیل می‌دهد و بسیار علاقه‌مند به درس خواندن شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر شرایط سختی را می‌گذرانم، من زیر ۱۰ هزار دلاری که ماهانه برای همسر و فرزندم می‌فرستم، زاییده‌ام!

گفتنی است این مبلغ بسیار بالاتر از درآمد متوسط شهروندان آمریکایی است.

البته حمید فرخ‌نژاد، یکی از ده‌ها چهره‌ای است که به‌رغم برخورداری از درآمدهای نجومی و اقامت در کشورهای غربی، تظاهر به دلسوزی برای مردم می‌کنند و در مقابل حاکمیت، طلبکار هستند! اما با این گفتگو مشخص شد که دلیل اصلی نق زدن‌های فرخ‌نژاد، به خاطر بالا رفتن قیمت دلار بوده، چون او هر ماه مجبور است چنین رقم سنگینی را برای زندگی خانواده‌اش در آمریکا به خارج منتقل کند!

این بازیگر که بخش نظرات صفحه خود در فضای مجازی را میدان فحاشی و تهمت علیه نظام دینی قرار داده بود، در عین حال در گفتگوی اینترنتی خود، از تهمت زدن شکایت می‌کند.

وی سال گذشته ضمن پرهیز از به کار بردن لفظ شهید برای سه پلیسی که به دست درویش‌های داعشی به شهادت رسیدند، از سرکرده‌ دراویش داعشی، بابت دعوت به پایان تجمع پس از جنایات پیروانش، تشکر احترام‌‌آمیزی کرد.


نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: