کد خبر: ۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
پپ
صفحه نخست » اخبار

علی‌نژاد ضدانقلاب خارج‌نشین و مدیر کمپین ضدفرهنگی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» که در سال‌های اخیر مبالغ فراوانی را از دولت آمریکا برای مبارزه بر علیه حجاب اسلامی گرفته است در چند ماه اخیر با انتقادات فراوانی از طرف هم‌کیشان خود در خارج کشور مواجه شده که البته به همه این انتقادات با بی‌اعتنایی برخورد کرده است.

علی‌نژاد هر گاه احساس می‌کند که در پروژه‌های ضد فرهنگی خود با رکود مواجه شده دست به یک انتحار اخلاقی که ریشه در واقعیت زندگی خودش دارد می‌زند تا اندکی برای مخاطبانش جلب توجه کند. چندی پیش بعد از این که اعتراف کرده بود در کودکی در ایران در روستای محل تولدش به وی تجاوز شده بود، با انتشار عکس‌هایی از دوران جوانی‌اش در ایران که نشان‌دهنده این بود که وی از زنانگی‌اش ناراضی است نوشت که در دورانی که در ایران زندگی می‌کرده هم روابط ویژه با مردان داشته و در ادامه این اظهارات رسما گفت که رابطه نامشروع داشته است.

البته همه اینها دلیلی بر خائن بودن وی نمی‌شود چرا که این اتفاقات در زندگی افراد لاابالی مثل وی امری عادی تلقی شده و ممکن است افرادی این خصوصیات را داشته باشند ولی حداقل خائن و وطن فروش نباشند و دست در دست تحریم کنندگان ملت ایران نداشته باشند.

علی نژاد از سال ۹۳ که به آمریکا مهاجرت کرد رسما با دولت آمریکا برای پیشبرد پروژه‌های حیازدایی همکاری کرده و چندی پیش هم دولت آمریکا مبالغ کلانی را که به وی در طول سه سال پرداخت کرده بود را افشا کرد و آبرویی برای وی باقی نگذاشت. این مبالغ کلان جدا از همکاری‌های فنی شبکه‌هایی مثل فیس بوک و اینستاگرام است چرا که خود علی نژاد بارها از دیدار خود با مدیران این دو شبکه گفته و ادعا کرده که این شبکه‌ها با وی همکاری گسترده‌ای دارند مثلا در اوایل کار کمپین آزادی‌های یواشکی تصاویر خصوصی زنان ایرانی در پیج وی منتشر می‌شد که نشان‌دهنده همکاری فیس بوک برای دادن اطلاعات کاربران این شبکه به علی نژاد است.

وی اخیرا هم در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده با مدیر اینستاگرام و شرکت تابعه آن فیس بوک ارتباطات عمیقی دارد و هیچ گاه صفحه اینستاگرامش با وجود تخطی از قوانین این شبکه ریپورت یا به اصطلاح بسته نخواهد شد.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: