کد خبر: ۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
پپ
صفحه نخست » اخبار

عناصر ضدانقلاب امسال نیز با کمک شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌های خبری و البته شبکه‌های اجتماعی و در رأس آن‌ها کانال تلگرامی آمدنیوز سعی کردند تا هر جور شده از شکوه و عظمت مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بکاهند.

در همین راستا صاحبان کانال آمدنیوز که پس از اتفاقات دی ماه، اثرگذاری‌شان را کمتر و کمتر می‌دیدند با وعده اتفاقات خاص در بهمن ماه سعی داشتند تا هوادارانشان را آماده نگه دارند. آن‌ها پیش از آغاز دهه فجر یعنی در ۱۱ دی ماه با یک دعوای زرگری مدعی شدند که کانالشان در تلگرام هک شده اما چند ساعت بعد بدون هیچ‌ توضیحی پیغام دادند که کانالشان را پس گرفته‌اند و با این ترفند خودشان را در سرخط خبرها آوردند.

آن‌ها همچنین در ایام دهه فجر نیز با انتشار تصاویر و فیلم‌های انگشت‌شماری از شعارنویسی‌ها و پاره کردن بنرهای سطح شهر سعی در گسترده نشان دادن مخالفان جمهوری اسلامی داشتند.

از سوی دیگر گردانندگان آمدنیوز که قصد داشتند بعدازظهر بیست‌ودوم تجمع کنند تنها چند ساعت مانده تا آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن طبق آنچه تصمیم شورای همکاران اعلام کرد تصمیم گرفتند تا تجمعات خود را در هم‌زمان با راهپیمای مردم اما در مسیرهای جداگانه کلید بزنند.

حضور میلیونی مردم انقلابی ایران از ساعت ۹ صبح ۲۲ بهمن، این نقشه ضد‌انقلاب را هم نقش برآب کرد و آن‌ها را مجبور کرد تا به شیوه سابق خود که همان دروغ‌پردازی، قلب واقعیت و سیاه‌نمایی است، برگردند.

در این راستا یکی از اصلی‌ترین حربه آمد‌نیوز، کوچک جلوه دادن جمعیت راهپیمایان بود؛ این شیوه ‌کاری آمد‌نیوز هر چند برای کسانی که از پشت پرده این رسانه ضدانقلاب آشنا نیستند، جدید است اما برای بسیاری که با سیاست‌های آمدنیوز آشنایی دارند موضوع عجیبی نیست. به طور مثال این رسانه هرکجا که درختی در تصاویر راهپیمایی‌ها می‌دید آن را جعلی می‌خواند و مهر آرشیوی بودن به روی آن می‌زد، گویا که هیچ درختی در هیچ کجای ایران در این فصل از سال، سبز نیست. اما همین امروز اگر تهرانی‌ها، از مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی روز گذشته عبور کنند و یا مردم شهرهای مختلف از مسیرهای راهپیمایی عبور کنند، درختان سبز بسیاری را در حاشیه خیابان‌ها مشاهده می‌کنند اما مدیران رسانه‌های ضدانقلاب که عمدتا خارج‌نشین هستند از درک همین موضوع ساده عاجزند.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: