کد خبر: ۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
پپ
صفحه نخست » اخبار


ازدواج برای غربی‌ها رابطه‌ای خصوصی و شخصی است. ولی وقتی زن و مردی فقط به دلایل شخصی خودشان زیر یک سقف رفته و بدون ثبت رسمی، قانونی و حقوقی در کنار هم زندگی می‌کنند و هم‌خانه می‌شوند، به آن ارتباط ازدواج سفید گفته می‌شود. زندگی بدون ازدواج یکی از شیوه‌های رایج زندگی در غرب است. بیش از دوسوم زوج‌های آمریکایی پیش از ازدواج رسمی، مدتی را بدون ازدواج با یکدیگر زیر یک سقف می‌گذرانند.

ضد انقلاب مقیم خارج کشور از آنجایی که در سالیان اخیر تنها راه مبارزه با نظام اسلامی را مبارزه فرهنگی یافته‌اند، تمام تلاش خود را بر این موضوع قرار داده‌اند تا بنیان‌های خانواده و سبک زندگی جوانان ایرانی را تغییر دهند.

یکی از حربه‌های این افراد زدودن ارزش‌های جامعه و سنت‌های الهی از میان جوانان ایرانی است. برنامه تابو در رادیو فردا یکی از این برنامه‌هاست که وظیفه خود را شکستن تابوهای موجود در جامعه ایرانی با هدف تغییر سبک زندگی اسلامی و عادی نمودن برخی از گناهان کبیره در جامعه است.

در آخرین برنامه از این سری برنامه‌های ضد فرهنگی موضوع ازدواج سفید که در سالیان اخیر بسیار مورد استقبال رسانه‌های فارسی زبان قرار گرفته مورد بحث قرار گرفت.

یکی از افرادی که در این برنامه از این ازدواج استقبال نمود خانم فاطمه حقیقت‌جو بود که زمانی در مجلس ششم نماینده غرب گرای رادیکالی بود که بسیاری از قوانین اسلامی را مورد نتقد تند خود قرار می‌داد و چندی بعد هم از ایران خارج شد.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: