کد خبر: ۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
پپ
صفحه نخست » اخبار


هر از چند گاهی شاهد هستیم که از بین هزاران اپوزیسون فراری به کشورهای غربی، صدای حقی هم خارج می‌شود. بنا به روایت معروف «نگاه کن ببین چه چیزی گفته شده، نگاه نکن که چه کسی گفته است» که باید به محتوای سخن توجه کرد و نه فقط گوینده آن، برخی اعترافات این عناصر اپوزیسیون هم جای تأمل دارد.

اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی که سال‌هاست به امیدهای واهی در کشورهای غربی زندگی می‌کنند، پس از سال‌ها زندگی در این کشورها، با بسیاری از نقاط ضعف، انحرافات و استانداردهای دوگانه در آن جوامع آشنا شده‌اند و گاها می‌بینیم که نسبت به این مشکلات و معضلات لب به سخن می‌گشایند و فضای دیگری غیر از آنچه در تصور عموم مخاطبین رسانه‌های غربی است، ارائه می‌دهند.

«نازنین زرین‌کلاه» یکی از عناصر اپوزیسیون و از فعالان فتنه ۸۸ است که چند سالیست به همراه «امید دانا» در سوئد زندگی می‌کند و در این مدت به افشاگری درباره برخی واقعیت‌های جوامع غربی پرداخته است. وی چند روز پیش در واکنش به تلاش دولت‌های غربی و رسانه‌هایشان برای تخریب فرهنگ ملت‌های دیگر و ترویج فرهنگ غربی، در صفحه فیسبوکش نوشت: «... ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯﻩ ﻫﻤﻪ اﺭﻭﭘﺎ و اﻣﺮﻳکا ﺗﻌﻂﻴﻠﻪ!! ﻭاﺳﻪ ﭼی؟؟؟ ﻣﻌﺮاﺝ ﻣﺴﻴﺢ!! ﻣﻌﺮاﺝ!!!... ﺁﺩﻡ ﻗﺮﻥ ﺑﻴﺴﺘم ﺧﻨﺪﻩ‌اش ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ، ﻭﻟﻲ ﺧﺏ ﻧﺼف ﻛﺮﻩ ﺯﻣﻴﻦ ﺗﻌﻂﻴﻞ ﺭﺳﻤﻴﻪ!! اﻳﻨﺎ همون‌هایی ﻫﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻣﺎ میگن ﻣﺬﻫﺐ ﺩﺭ ﻗﺮﻥ ﺑﻴﺴﺘم ﺟﺎیی ﻧﺪاﺭﻩ، ﺑﻴﺎﻳﻴﺪ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺧﻮﺩﺗﺎن ﺭا ﻭﻝ ﻛﻨﻴﺪ جهانی شوید!!»

این اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی، بارها علیه اسلام هم سخن گفته است، اما این‌بار در ادامه سخن حق خود تصریح کرد: «...آن‌ها می‌گویند جهانی شوید، اما منظورشان این است که بیایید مثل ما شوید، غربی شوید. برخی جوگیران هم در پی آنان می‌گویند که این‌ها مناسبت‌های جهانی است! حالا جهان را چگونه حساب می‌کنند، من نمی‌دانم. ﻓﻘﻄ ﺩﻭ و نیم ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩ جمعیت ﻛﺮﻩ ﺯﻣﻴﻦ ﺩﺭ ﻫﻨﺪ و ﭼﻴﻦ ﺯﻧﺪﮔﻲمی‌کنن ﻛﻪ این‌ها ﺑﻮﺩاﻳﻲ ﻳﺎ ﻫﻨﺪﻭ هستند! چرا نیاییم مثلا بر اساس فرهنگ هندو جهانی شویم؟ یا بر اساس فرهنگ شینتو ژاپن؟ یا بر اساس فرهنگ ایرانشهر؟ حتما باید جهانی شدن الگویش از غرب بیاید؟! تا ملت بی‌خرد و دنباله رو داریم، کار گلوبالیست‌ها خیلی ساده است...»

تهاجم فرهنگی دولت‌های استکباری غربی برای ترویج فرهنگ پوچ و الحادی خود به حدی رسیده که حتی برخی از عناصر اپوزیسیون هم به این موضوع اذعان کرد و از ترویج فرهنگ غربی و نابودی فرهنگ‌های بومی از جمله فرهنگ بومی ایران ابراز نگرانی می‌کنند.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: