کد خبر: ۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
پپ
صفحه نخست » اخبار


رسانه صهیونیستی ـ آمریکایی رادیو فردا در گزارشی که به تازگی بر روی پایگاه اینترنتی خود منتشر کرده است، با بیان خبری از مرگ دو نفر در جریان دفاع از دختران مسلمان در آمریکا، به واقعیت‌های تلخ این کشور در خصوص خشونت بالا علیه مسلمانان، اعتراف کرده است.

رادیو فردا در گزارش اخیر خود، این گونه می‌آورد: «دو شهروند آمریکایی در جریان مقابله با آنچه بنا بر گزارش‌ها «آزار و اذیت دو دختر مسلمان توسط یک فرد نژادپرست» عنوان شده، جان خود را از دست داده‌اند. فردی که در جریان واقعه بازداشت شده، با چاقو به مدافعان دو دختر حمله کرده است. بنابر گزارش‌ها، فردی به‌نام جرمی کریستین، شـشم خرداد ماه، در پی حمله‌ای در قطار شهری پورتلند، بازداشت شده است. »

این رسانه فارسی زبان آمریکایی در ادامه عنوان می‌کند: «بنا بر گزارش‌ها دو مردی که هدف حمله جرمی کریستین قرار گرفته‌اند در تلاش برای دفاع از دو دختر بوده‌اند. واقعه اخیر، در آستانه آغاز ماه رمضان، رخ داده و قرار است مراسم یادبودی برای کشته‌شدگان برگزار شود. تد ویلر، شهردار پورتلند، گفته دو مردی که در جریان حمله کشته شده‌اند «قهرمان» هستند. پلیس فدرال آمریکا که همراه پلیس پورتلند در حال انجام تحقیقات است، می‌گوید هنوز نمی‌توان در مورد علت واقعه و این‌که آیا «جرم ناشی از نفرت، در سطح فدرال» بوده، تصمیم‌گیری کرد. با این حال فرد بازداشت‌شده، پیش‌تر با اتهام‌هایی که می‌تواند اقدامات ناشی از نفرت تلقی شود، روبه‌رو شده بود.

همانطور که دیدید، رادیو فردا همچنان تلاش می‌کند تا واقعیت موضوع را از دید مخاطبین خودش پنهان نگاه دارد و با مطرح کردن اما و اگرها برای این موضوع، از شدت زشتی این خشونت علیه مسلمانان بکاهد.بعلاوه آیا اگر فردی که جانش را از دست داده است، یک مسلمان بود، باز هم این گونه از او به عنوان یک قهرمان یاد می‌شد و این گونه خبر قتلش بازتاب داده می‌شد؟!

اما برخلاف ابهام‌سازی‌های رادیو فردا هم گزارش پلیس و هم سخنان خانواده و خود دختران مسلمانی که قربانی اصلی این واقعه تلخ بوده‌اند، نشان می‌دهد که خشونت علیه مسلمانان اصلی‌ترین دلیل این ماجراست.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: