کد خبر: ۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
پپ
صفحه نخست » یار مهربان


تحریف واقعیت؛ از واقعیت‌های انکارناپذیر تا انحراف نبرد هشت‌ساله در دفاع مقدس به قلم نوسینده کتاب تحسین شده هنر اهل بیت‌علیه‌السلام توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد. تحریف واقعیت مروری است بر حقیقت‌های آشکار دفاع مقدس برای زدودن غبار انحرافاتی که توسط نقشه‌های مرموز بدخواهان بر چهره آن نشسته است. با مطالعه این کتاب ضمن آشنایی با مبانی معرفتی جوانان افتخارآفرین دوران دفاع مقدس، با ایده‌های نابی آشنا می‌شوید که باعث می‌شد تا جوانان سلحشور دست از زندگی شیرین‌شان شسته و میدان خون و حماسه را برگزینند. در کتاب تحریف واقعیت با ترویج اندیشه ملی‌گرایی و ناسیونالیستی توسط استعمارگران و دشمنان مسلمانان آشنا خواهید شد. تفکری که از حربه‌های قدیمی استعمارگران است و پیوسته از سوی اندیشمندان روشنگر مردود اعلام شده است

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

امام‌خمینی‌ره مبنای اراده و انگیزه‌های فرزندان مجاهدش را چنین تبیین فرمود: جنگ امروز ما، جنگ با عراق و اسرائیل نیست. جنگ ما جنگ با عربستان و شیوخ خلیج فارس نیست. جنگ ما جنگ با مصر و اردن و مراکش نیست. جنگ ما جنگ با ابرقدرت‌هاى شرق و غرب نیست. جنگ ما جنگ مکتب ماست علیه تمامى ظلم و جور. جنگ ما جنگ اسلام است علیه تمامى نابرابرى‌هاى دنیاى سرمایه‌دارى کمونیزم. ...این جنگ جنگ اعتقاد است. جنگ ارزش‌هاى اعتقادى ـ انقلابى علیه دنیاى کثیف زور و پول و خوش‌گذرانى است. جنگ ما جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمى‌هاست.

تحریف واقعیت؛ جایگاه ملی‌گرایی در دفاع مقدس به قلم نویسنده کتاب تحسین شده هنر اهل‌بیت‌علیه‌السلام؛ سید حسن منتظرین در قطع رقعی و 176 صفحه توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شد. علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمیnashreshahidkazemi.ir و یا سایت MANVAKETAB.IR و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام‌کوتاه 3000141441 کتاب را با تخفیف تهیه نمایند.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: