کد خبر: ۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
پپ
صفحه نخست » یار مهربان

بازار کتاب‌های روان‌شناسی داغ است و در اغلب کتاب‌فروشی‌ها غرفه و قفسه‌ای وسیع را به خود اختصاص داده است. مراجعین نیز در میان این قفسه‌ها در بسیار متراکم! مترجمان؛ آثار برایان تریسی، جفری یانگ، دبی فورد و خاورکرمنت و کتاب‌های پرفروشی چون: قدرت فکر، زندگی خود را دوباره بیافرینید، نیمه تاریک وجود، بیشعوری و... را روانه بازار کرده‌اند که تقریبا در تمامی کتاب‌فروشی‌ها یافت می‌شود. در این میان فراتر از آنکه خواننده ایرانی نمی‌داند دقیقا در حال مطالعه اثر یک متخصص روان‌شناس است یا تنها یک نویسنده ناشناس! دستورالعملی ترجمه‌ای و نامتناسب با فرهنگ خودی را می‌خواند. به جرئت می‌توان گفت «راه کامیابی» از معدود کتاب‌های روان‌شناسی است که ضمن آنکه توسط یک متخصص روان‌شناس برای عموم نگاشته شده بر روان‌شناسی و تمدن‌شناسی ایرانیان بنا شده است. نویسنده این اثر با تکیه بر 12 سال تجربه حرفه‌ای، علمی و پژوهشی در زمینه انسان شناسی و روان‌شناسی؛ اثری را به رشته تحریر درآورده است که می‌توان با اطمینان آن را به «خواننده ایرانی» پیشنهاد.

این اثر پس از معرفی ریشه‌های آسیب‌های فردی، اجتماعی و فرهنگی، در چهار بخش فرزندپروری ـ سبک زندگی ـ خانواده سالم و ازدواج سالم به مردم ایران تقدیم می‌شود. کتاب به سبکی ادبی و روان‌شناختی و ساده و روان نگاشته شده و حاوی جدیدترین اطلاعات علمی و آماری تا سال 2021 است. به این ترتیب همگان از جمله والدینی که در جستجوی فرزندپروری صحیح‌اند و یا به دنبال چگونگی رابطه درست با نوجوانشان؛ جوانان و نوجوانانی که به‌دنبال ازدواجی سالم با شریکی ایده‌آل هستند و یا کسانی که به‌دنبال خودشناسی و دیگرشناسی می‌گردند و خانواده‌ای که به‌دنبال شکل دادن یک ارتباط درست میان اعضای خود است به این کتاب نیازمندند.

راه کامیابی شرایط روحی مخاطب خود در عصر اطلاعات را می‌شناسد و از همین روی پیرامون هر مطلب زیاده‌گویی ندارد تا از حوصله خواننده خارج نباشد و همچنان که از نام کتاب پیداست راه کامیابی را می‌نماید تا خواننده بتواند در بازار پرکالا و کم محتوای امروزین اطلاعات، مسیر را پیدا کند.

شناسنامه کتاب

راه کامیابی مسیری است در جهت خشنودی و آرامش در ابعاد مهم زندگی فردی و اجتماعی که به قلم دکتر زهراکیایی

در 240 صفحه توسط انتشارات روزگار به چاپ رسیده و در بهار 1400 روانه بازار شده است. مجله زن روز در سال‌های گذشته به‌تدریج در بخش روان‌شناسی خود مطالب این کتاب را به چاپ رسانده است.

نویسنده این اثر پیش از این به نگارش حاصل تحقیقات علمی خود در زمینه انسان‌شناسی و روان‌شناسی در قالب مقالات علمی پژوهشی می پرداخته است که در این زمینه صاحب 25 مقاله می‌باشد.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب در آسان ترین گام می‌توانند درخواست خود را به شماره واتس‌آپ 09357502817 ارائه دهند تا در کوتاه‌ترین زمان برای آن‌ها پست شود و یا از طریق مراکز فروش نشر روزگار به نشانی داخل کتاب و یا به‌صورت تلفنی با شماره 02166958140 اقدام نمایند.


نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: