کد خبر: ۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
پپ
صفحه نخست » یار مهربان

دل‌پلاس؛ روایتی داستانی از فعالبت‌های جهادی در مقابله با ویروس منحوس کرونا، جدیدترین اثر نویسنده کتاب قصه دلبری (محمدعلی جعفری) هم‌زمان با یک‌سالگی شیوع ویروس منحوس کرونا توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

بیش از یک سال است که ویروس منحوس کووید ۱۹ درکشورمان شیوع پیداکرده و فاصله‌های زیادی را بین مردم کشور عزیزمان انداخته است. ویروسی که اوایل دستِ‌کم گرفته بودیمش و شاید خیلی‌های توجهی به آن نداشتند؛ اما کم‌کم و با شنیدن اخبار وحشتناک جهانی و نیز خبرهایی در مورد دوستان و آشنایان و اقواممان که درگیر ویروس شده‌اند، ترس رخنه کرد در وجودمان و آرام‌آرام باعث شد که خیلی از مکان‌ها و جمع‌ها از هم بپاشد و فاصله بیفتد بین آدم‌ها و دل‌هایشان. در این میان عده‌ای همچون دوران سخت 8 سال دفاع مقدس با ازخودگذشتگی و به‌صورت جهادی به میدان آمدن و از این فاصله‌ها جلوگیری کردن و با رفتار همدلانه‌شان، بذر محبت‌ها و دل‌گرمی‌را در دل هم‌وطنان عزیزمان پاشیدند و با رفتارشان روح امید را در کشور زند کردند همدلی‌ای که در تاریخ ثبت خواهد شد و ماندگار.

نویسنده در این اثر به سراغ نیروهای جهادی که در روزگار کروناویروس دل به خطر داده و وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شده‌اند، رفته است. جهادگرانی که در عرصه‌های مختلفی چون: غسالی، دوخت ماسک، تهیه آبمیوه، کمک به کادر درمان و خبرنگاران به صورت مردمی فعالیت داشته‌اند در هر یک از روایت‌های دل‌پلاس با ابعادی از همدلی مجاهدانه آشنا می‌شویم که پازل برادری و مواسات را تکمیل می‌کند.

درقسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

دو طرف سرم را فشار می‌دادم. می‌خواستم جیغ بزنم: «آروم‌تر. تو رو خدا آروم‌تر. من حس می‌کنم. من نمردم!»

اما زبانم مثل چوب خشک توی دهانم نمی‌چرخید . غسال بدنم را تندتند این‌طرف و آن‌طرف می‌انداخت. زیر لب به یکی می‌گفت:

«سریع ردش کنید بره...»

آنژیوکت را بی‌هوا از دستم کشید. دستم خورد گوشه سنگ...

دل‌پلاس؛ جهادگرانه‌هایی علیه کرونا به قلم نویسنده خوش‌ذوق و انقلابی کشومان، محمدعلی جعفری به در قطع رقعی و 240 صفحه هم‌زمان با یک‌سالگی شیوع ویروس منحوس کرونا توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

پیش از این محمدعلی جعفری با آثاری چون عمار حلب، آرام جان، سربلند، عروسی لاکچری، قصه دلبری و... به جامعه کتاب‌خوان معرفی شده است. علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب بعد از انتشار می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیامکوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.


نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: