کد خبر: ۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
پپ
صفحه نخست » نمای نزدیک

فائقه بزاز

رابرت مرداک یهودی معروف و صاحب بزرگترین امپراتوری رسانه‌ای دنیا چند سال پیش ادعا کرده بود؛ «برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و من قصد دارم تا موضوع مادر و حیا را در دستور کار خود قرار دهم. در ایران مادر خانواده همه‌چیز را مدیریت می‌کند و اگر مادر را به لجن بکشیم تمام این جامعه به لجن کشیده خواهد شد.» تأسیس شبکه فارسی وان هم به بهانه همین موضوع بود.
در سال 2010، مرداک با ثروتی بالغ بر 6.3 میلیارد دلار در لیست ثروتمندترین و پرقدرت‌ترین مردان جهان قرار گرفته.
بعد از معرفی اجمالی مرداک و شهرت و ثروت افسانه‌ای او می‌رویم سراغ خبر جنجالی فاکس نیوز، یکی از صدها زیر مجموعه وابسته به مرداک. شبکه فاکس‌نیوز با شعار معروف «ما گزارش می‌دهیم شما تصمیم می‌گیرید؛ قوی‌ترین نام در خبر» چند وقت پیش درباره فعالیت‌های مشکوک در اطراف سایت سنجریان در حوالی منطقه جاجرود گزارشی را ارائه کرده.

این شبکه با انتشار تصاویر ماهواره‌ای مدعی شده که این تصاویر نشان می‌دهد فعالیت‌های مشکوک در اطراف سایت سنجریان در نزدیکی شهر جاجرود در حال انجام است و با استناد به این تصاویر در گزارش خود آورده بود: از 15 اکتبر سال 2020، (بین پاییز سال گذشته تا بهار) تعداد 18 خودرو در این سایت حضور دارند! و در این سایت حفاری صورت گرفته و یک جاده دسترسی جدید به این سایت ساخته شده است.

در این گزارش آمده: دو تیم تحقیقاتی نتایج تحلیلی خود از تصاویر ماهواره‌ای سایت هسته‌ای سنجریان را منتشر کرده و مدعی شده اند، حفاری‌هایی در فاصله ۱۰۰ متری سایت سنجریان مشاهده کرده اند. این فعالیت ها امسال رخ داده است. در تصاویر ماهواره‌ای بر روی تعداد زیاد خودروهای پارک شده به‌علاوه صاف کردن زمین، خاک‌برداری سطحی و پوشیدن سطح حفاری شده تأکید شده و آن‌ها را نشانه فعالیت‌های مشکوک ایران در این منطقه معرفی کرده‌اند!

حالا می‌دونید این تصاویر ماهواره‌ای منطقه سنجریان چه چیزی را نشان می‌داده؟ محل اتفاقات پرماجرا و خنده دار شخصیتی به نام نورالدین خانزاده تاجر معروف تخمه و رفقایش را که زیر افتاب لم داده بودند و شوخی‌هایشان را روانه خانه دل مردم پای تلویزیون می‌کردند.

شوخی نیست. دقیقا همین بوده. منطقه‌ای که تیم تحقیقاتی فاکس نیوز شناسایی کرده محل فیلم‌برداری سریال «نون خ» بوده که عید نوروز امسال از تلویزیون ایران پخش شد!

انگار گاف‌های مکرر اسرائیل و شبکه‌های وابسته‌اش تمامی ندارند درست مثل روی سیاهشان که باید مرده‌شور بشوره ببره.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: