کد خبر: ۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
پپ
صفحه نخست » نمای نزدیک

فائقه بزار

ثروتمندترین فرد جهان؛ کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی، که شرکت مایکروسافت را تأسیس کرد.
سالیان درازی است که به عنوان آینه تمام نمای موفقیت او را لا به لای شیارهای مغزی‌مان چپانده‌اند. از موفقیت بگیر تا امور خیریه و عرصه انسان‌سازی... و هزار و یک افسانه عجیب و غریبی که از تمام ابعاد زندگی و شخصیت او به خوردمان دادند تا بیشتر و بیشتر احساس حقارت کنیم. اما به تدریج شواهد منابع خبری خودشان، نشان داد این آقای نابغه بی‌خود و بی‌جهت به این مقام نرسیده و علاوه بر هوش و ذکاوت خدادادی موفقیت‌های وافرش را مدیون دغل‌بازی و کلکل‌هایی است که زده. درست مثل تمام موضوعات بنجل و تقلبی دیگر.

بیل گیتس که با به اشتراک گذاشتن فرمول واکسن با کشورهای فقیر جهان به منظور پایان دادن به بیماری کرونا مخالفت کرد فهمیدیم دقیقا پای خودش می‌لنگد. بعدتر هم که اعلام کرد سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری او در صنعت واکسن او را پولدارتر کرده تبدیل به 200 میلیارد شده حال سینه چاکانش را بیشتر گرفت. قبل‌تر هم که به‌خاطر ارتباط و ملاقات‌های مکرر به منظور ثروت‌افزایی با مجرم و دلال جنسی دستش رو شده بود و همسرش هم از او طلاق گرفت.

کروناویروس که به دنیا چنبره زد دست خیلی‌ها رو شد از جمله این به ظاهرآدم. مثلا مستندی به نام «دستبرد» به بیننده می‌گوید که ویروس کرونا بخشی از برنامه گلوبالیست‌ها برای قتل‌عام و گذار به «اَبَرانسان» است. در این فیلم نشان داده می‌شود که چطور این ویروس در انستیتو پاستور فرانسه خلق شد، به ووهان چین حمل شد و از آنجا به سراسر دنیا منتشر شد. فیلم در پایان می‌رسد به این موضوع که قدرتمندان پنهان جهان، شرکت‌های داروسازی با همکاری سیلیکون ولی، بیل گیتس و بنیاد راکفلر درصدد از بین بردن جمعیت فرودستان جهان و برقراری حکومت غیر دموکراتیک خودشان هستند.

«سیلیکون ولی» همان منطقه علمی وجایگاه به ظاهر بسیار ارزشمندی است که جوانان نخبه سراسر دنیا برای تحصیل در آن سر از پا نمی‌شناسند.

از سیلیکون ولی کانادا گفتیم، گذری هم داشته باشیم به خبر داغ هفته گذشته و کشف گور دسته جمعی ۲۱۵ کودک بومی کانادا در محوطه یک مدرسه سابق شبانه‌روزی... خبری که سیلی محکم رسوایی به صورت آنانی است که چشم آبی و موی بور و ژن روشن را مایه توفق گروهی خاص می‌دانند و دست گدائی‌شان همیشه به روی جهان اول دراز است.

کانادائی‌های گوگولی، کودکان بومی را از خانواده‌هایشان جدا می‌کردند تا آن‌ها را با تمدن جدید! آشنا کرده و از زبان مادری‌شان جدا کند. در این میان بخش بزرگی از این کودکان به دلیل آزارهای جسمی و جنسی و نیز عدم رسیدگی مناسب از بین رفته و در گورهای دسته‌جمعی به خاک سپرده شدند. بومیان کانادا خواستار اعاده حیثیت از خود و اعتراف به جنایات صورت گرفته علیه خود هستند.

دولت فخیمه کانادا هر وقت خواست ژست حقوق بشری بگیرد یادش باشد که در سرزمین خود چنین اقداماتی را صورت داده است.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: