کد خبر: ۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
پپ
صفحه نخست » نمای نزدیک

فائقه بزاز

‏هم اخبار تلویزیون خودمان می گوید هم اخبار بیگانه. شاید باورتان نشود اما «میان ۲۰۵ کشور در جهان ، ایران اسلامی در رتبه ۷ داروسازی قرار دارد.»
*حالا
برادر بزرگواری که تو شلوغی ماسکت را دکور کرده‌ای روی چانه ات تا به راحتی دماغت را بخارانی اما نگران بی کیفیت بودن واکسن ایرانی هستی! تو نمیخواهی به واکسن ایرانی اعتماد کنی خب نکن مهم نیست اما با هیاهو ، نادانی ات را به رخ دیگران نکش!

«بزرگترین پزشکان دنیا ایرانی هستند. در حال حاضر هم واکسن کرونا بدست جوانان ایرانی ساخته شده وفاز تست حیوانی را با موفقیت گذرانده و به مرحله فاز انسانی رسیده است.»
*امامغزهای زنگ زده به جای حمایت ازجنس ایرانی ، واکسن ایرانی را مسخره میکنند
!

در هیاهوی دعواهای داخلی، محققان کشورمان سخت در تلاشند و دستاوردهایشان باعث افتخار است؛ «ثبت واکسن ایرانی شفا فارمد پارس در لیست چهل و چهار واکسن فاز اول مطرح کرونا در دنیا»

*اما موج هشتگ خرید واکسن را کجای دلمان بگذاریم! عالیجنابانی که با راه اندازی چند پیج دم دستی همه چیزدان شده‌اند، نمی دانند که خود مسئولین هم می دانند که باید واکسن خواهند بخرند! اصلا اینها خودشان نزده می رقصند. خوشان حاضر به یراقند برای خرید کیلو کیلو، تن تن واکسن غربی تا دوباره پول مملکت برود آنوری! شما کاسه از آش داغتر نشوید لطفا!

«کشور تنها قادر به واکسیناسیون ۱۰٪جمعیت در ۲۰۲۱ هستند، چون کشورهای غربی ۳-۵برابر جمعیت واکسن خریده‌اند و تحریم یعنی همان کاهش درآمد ارزی و تحریم بانکی، مانع بیشتر برای ایران» . غرب چندین برابر جمعیتش واکسن کرونا تهیه کرده و نه تنها به بهانۀ تحریم، آن را به ملت‌هایی مانند ایران و ونزوئلا و ... نمی‌دهد، بلکه از این کار جلوگیری هم می‌کند!

*دوستان عزیزی که فقط ایام محرم یاد فقرا می‌افتید و با وجود شیوع کرونا برای خرید درخت کریسمس صف می‌کشید! باور کنید اگر دغدغه سلامت ایرانیان را داریم باید به دولتهای غربی بگوییم : بگذارید واکسن بخریم وحشی‌ها نه اینکه هشتگ بزنیم: واکسن ایرانی نمی زنیم. نمی خواهیم موش آزمایشگاهی شویم.

*هموطن غیور و اصیل ایرانی! باور کنید اشتباهات پزشكى سومين عامل مرگ و مير در امريكاست! خودشان در رسانه های خودشان می‌گویند. چرا سعی شما بر این است آنجا را بهشت موعود بدانی؟

خودشان اعلام کرده اند: «شركت فايزر از سال ٢٠٠٠ تا كنون ٤.٧ ميليارد دلار بابت دروغ گويى و غير ايمن بودن محصولاتش جريمه شده»

*خواهر نازنینی که تو پیجت مدلهای جدید کاشت ناخن تبلیغ می‌کنی و گوشه اش هم تصویری فتوشاپ شده از دهان یکوری و بازوی باد کرده و کبود شده یک هموطن بخاطر تزریق واکسن ایرانی گذاشته ای! و زیرش زده ای نه به واکسن ایرانی! مگر شما می دانی در آزمایشگاههای انجا و اینجا چه خبر است؟ شما از همه چیز خبر داری؟ تکنولوژی آر.ان. ای میدانی چیست؟ شما سواد اقتصادی در سطح کلان کشور داری که اظهار فضل می‌کنی و در یکی دو جمله ابتر خریدن و نخریدن را هشتگ می‌کنی؟

خدا کند بعد از تولید ملی واکسن ایرانی در سطح انبوده و سوختن دماغ امثال شما ، جوانان نخبه ایرانی تولید واکسنی علیه خودتحقیری را آغاز می‌کردند ان هم با تزریق اجباری!

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: