کد خبر: ۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
پپ
صفحه نخست » کدبانوگری

فرنوش شهابی

مواد لازم

سینه مرغ: 500 گرم

پودر نان سوخاری: 5/1 پیمانه

روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری

تخم‌مرغ: 2 عدد

پودر پاپریکا: ۱ قاشق چای‌خوری

نمک وفلفل سیاه: به میزان لازم

پودر سیر: 1 قاشق چای‌خوری

فلفل قرمز1/4 : قاشق چای‌خوری

آویشن خشک:1 قاشق چای‌خوری

در ابتدای کار فر را در دمای 400 درجه فارنهایت روشن کنید. سپس یک سینی فر 18×13 اینچی انتخاب کنید و یک توری شیرینی‌پزی روی آن قرار دهید و روی آن را اسپری کنید.

سپس پودر نان سوخاری درون سینی بریزید و بعد 2 قاشق روغن زیتون را روی آن می‌ریزیم و سپس، به‌طوری آن‌ها را به وسیله انگشتمان می‌مالیم که به تمام پودر سوخاری، روغن به یک اندازه رسیده باشد و سپس پودر سوخاری را روی سینی پخش می‌کنیم و آن را به مدت چند دقیقه درون فر قرار می‌دهیم تا رنگ آن مقداری به طلایی قهوه‌ای بزند.

سپس سینی را از فر خارج می‌کنیم و به وسیله قاشق تمام پودر سوخاری را یک‌جا جمع می‌کنیم و سپس تمام ادویه‌ها را اضافه می‌کنیم و با قاشق هم می‌زنیم تا مزه‌دار شود.

در ظرف جداگانه تخم‌مرغ‌ها را می‌شکنیم و سپس مقداری نمک و فلفل به آن اضافه می‌کنیم و به خوبی هم می‌زنیم. سپس سینه مرغ قطعه‌قطعه شده را یکی یکی درون ظرف تخم‌مرغ می‌زنیم و سپس در ظرف پودر سوخاری می‌غلتانیم و سپس تکه‌های سینه مرغ را روی توری درون سینی که از قبل آماده کرده‌ایم قرار می‌دهیم و باید دقت داشته باشیم که قطعه‌های مرغ از هم فاصله داشته باشند.

سپس آن‌ها را درون فری که از قبل روشن کرده بودیم قرار می‌دهیم و دمای فر را 165 درجه فارنهایت تنظیم می‌کنیم و پخت ناگت به این روش حدود 15 الی 20 دقیقه طول می‌کشد و سپس می‌توانید به همراه سس نوش جان کنید.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: