کد خبر: ۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
پپ
صفحه نخست » اخبار


در سال‌های اخیر ضدانقلاب آمریکانشین به دلیل همان توهماتی که در سر می‌پرورانند مدام از اقشار مختلف ملت ایران می‌خواهند که در مناسبت‌های مختلف به خیابان بیایند و اعتراض کنند.

این در خواست‌ها چنان بالاست که بیش از ۹۹ درصد آن‌ها بدون توجه مردم ایران اساسا تشکیل نمی‌شود حتی در دعوت‌هایی که در فضای مجازی برای حمایت از زندانیان امنیتی صورت می‌گیرد مردم داخل کشور به این دعوت‌ها اعتنایی نمی‌کنند و ضدانقلاب برای بالا بردن افراد از اکنت‌های فیک یا رباط‌های مخصوص استفاده می‌کنند.

در مناسبت‌های انقلابی هم ضدانقلاب به تکاپو می‌افتند تا هنگامی که مردم برای دفاع از انقلاب به خیابان‌ها می‌آیند و همه رسانه‌ها به این راهپیمایی‌ها جلب شده از طرفداران انگشت‌شمار خود می‌خواهند که برخلاف موج جمعیت حرکت کنند یا شعار‌های متفاوتی سر دهند تا با این کار اندکی بتوانند جلب توجه کنند.

یکی از این افراد که در آمریکا زندگی می‌کند احمد فراستی از مسئولان ساواک است. احمد فراستی بارها در شبکه‌های ضدانقلاب مثل«کانال یک» (مربوط به «شهرام همایون» در لس‌آنجلس) حضور داشته و مدعی شده که کار اصلی ساواک تنها این بود که مشکلات مردم را به گوش مسئولان می‌رساند تا مسئولان آن مشکلات را رفع کنند!

چند سال پیش این ضدانقلاب سلطنت‌طلب حتی برای مظلوم‌نمایی ساواک در سخنان مضحکی مدعی شده بود که عوامل ساواک هیچ زندانی را نمی‌زدند، بلکه این زندانی‌ها بودند که زندانبانان ساواک را می‌زدند و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند!!

این شکنجه‌گر ساواک در روز‌های اخیر در فیس‌بوک خود از مردم خواسته در شب ۲۲ بهمن به نشانه اعتراض به حاکمیت با ملاقه و قابلمه به خیابان بیایند و به نشانه گرسنه بودن سرو صدا ایجاد کنند.

این دعوت جدا از مضحک بودن خود نشان‌دهنده این مطلب است که حتی ضدانقلاب هم به پایبند بودن اقشار محروم و پایین جامعه به انقلاب اسلامی هم اذعان دارند و با این طرح می‌خواهند از آنان سوءاستفاده نمایند.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: