کد خبر: ۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
پپ
یک نسخه گیاهی برای لاغر شدن
صفحه نخست » عطارباشی



سحر یوسفی

این روزها افراد زیادی از اضافه وزن خود رنج می‌برند. در واقع چاقی یا اضافه وزن به خودی خود باعث به وجود آمدن ده‌ها نوع بیماری خطرناک دیگر می‌شود. در زیر به تعدادی از گیاهان طبیعی و چربی‌سوز اشاره می‌کنیم ضمن این‌که بنابر توصیه بسیاری از متخصصان داشتن برنامه ورزشی مناسبی در کنار تصحیح سبک زندگی به افراد چاق توصیه می‌شود.

* مصرف فلفل قرمز در وعده‌های غذایی از مهم‌ترین عوامل برای افزایش سوخت و ساز بدن است. فلفل قرمز را یکی از طبیعی‌ترین خوراکی‌های چربی‌سوز می‌شناسند که می‌تواند میزان چربی‌های موجود در بدن را به حداقل ممکن برساند. فلفل قرمز با افزایش متابولیسم بدن به سوختن چربی‌ها و در نتیجه کاهش وزن کمک می‌کند. در صورت داشتن اختلال در عملکرد دستگاه گوارش، درد معده یا بیماری‌های گوارشی دیگر و همین‌طور در صورت ابتلا به بیماری‌های عصبی یا زودخشمی این شیوه را برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل انتخاب نکنید و سراغ دیگر شیوه‌های طبیعی درمان بروید.

* درمان‌گران شیوه‌های طبیعی درمان بر این باورند که گنجاندن زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی، دست کم سه بار، تأثیر زیادی در کاهش وزن و افزایش میزان سوخت و ساز بدن دارد. این گیاه دارویی از آن نظر که متابولیسم بدن را بالا می‌برد در گروه موفق‌ترین چربی‌سوزها و کالری سوزهای طبیعی به حساب می‌آید که می‌تواند روند لاغری را در افراد علاقه‌مند به کاهش وزن تسریع کند. خوردن سالاد حاوی زنجبیل یا ماستی که زنجبیل تازه در آن رنده شده باشد، می‌تواند میزان اشتهای افراد را پیش از خوردن ناهار و شام کاهش دهد و به این ترتیب به کاهش وزن منجر شود. ضمن آن‌که نوشیدن چای تهیه شده از زنجبیل یا افزودن یک تا ۲ حبه کوچک از زنجبیل به چای یا دمنوشی که افراد روزانه مصرف می‌کنند، می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش وزن و افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در بدن داشته باشد.

* اگر در گروه افرادی هستید که با رعایت رژیم غذایی ممکن است تغییراتی در خلق و خوی شما احساس شود به گونه‌ای که بی‌حوصله و بداخلاق شوید توصیه می‌کنیم از دمنوش گزنه یا چای گیاهی باباآدم برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنید .درمان‌گران شیوه‌های طبیعی درمان معتقدند افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند باید در کنار رعایت دستورهای متخصص از انواع چای‌های گیاهی مانند چای گزنه یا چای باباآدم استفاده کنند تا به این ترتیب علاوه بر استفاده از خواص چربی‌سوزی آن‌ها از خواص آرامش‌بخشی و تسکین‌دهندگی آن‌ها نیز بهره‌مند شوند. نوشیدن این چای‌ها ۲ تا ۳ فنجان در طول روز می‌تواند مؤثر و مفید در کاهش وزن و برطرف کردن بدخلقی داشته باشد.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: