کد خبر: ۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
پپ
گزارشی از حضور صمیمی جمعی از خانواده‌‌های شهدای مدافع حرم
صفحه نخست » گزارش



فاطمه اقوامی

مهمانی دادن از آن رسم‌های نیک ما آدم‌هاست... این‌که تلفن را برداری و شماره بگیری و افرادی را که دوستشان داری دعوت کنی تا ساعتی میزبانشان باشی از آن کارهاست که خیلی دلچسب است... وقتی تصمیم بر این کار می‌گیری دلشوره‌ای شیرین به سراغت می‌آید که نکند قسمتی از میزبانی‌ات آن‌چنان که باید نباشد... حالا هر قدر مهمانانت عزیزتر باشند این دلشوره بیشتر می‌شود اما به همان میزان هم بر لذت میزبانی افزوده شده و شوقت برای رسیدن روز موعود شدت می‌گیرد...

همین چند روز پیش بود که دوستان مجله زن روز چنین شوق و شوری را تجربه کردند. چرا که قرار بود میزبان مهمانان عزیزی باشند که قدر و قیمتشان گفتنی نیست... صبح یک روز زمستانی جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضور در مؤسسه کیهان و دفتر مجله ما روز بسیار دوست‌داشتنی را برایمان رقم زدند. همراه‌مان باشید تا بر اتفاقات آن روز زیبا، نگاهی کنیم.

دعوت به مهمانی

از آن روز که فکر این دعوت به ذهن بچه‌های مجله رسید و پس از بررسی‌ها و هماهنگی‌های مختلف روز 29 دی به عنوان روز مهمانی انتخاب شد، زمان زیادی نمی‌گذرد. فرصت اندک بود و باید سریع دست به کار می‌شدیم. دو نفر از دوستان مسئولیت این کار را بر عهده گرفتند و مشغول شدند. کار از تماس گرفتن با خانواده‌هایی که قبلا برای مصاحبه خدمتشان رسیده بودیم شروع شد و با دعوت از بقیه خانواده‌ها ادامه یافت تا آن‌که در نهایت قرار شد از ساعت ده صبح روز معهود میزبان 50 نفر از مادران، همسران و دردانه‌های شهدای مدافع حرم باشیم.

در قدم بعدی دوستان هنرمند مجموعه دست به کار شدند و کارت دعوتی را طراحی کرده و از طریق فضای مجازی برای مدعوین عزیزمان ارسال کردند. دوستان دیگر هم سرگرم بقیه برنامه‌ها از خرید هدایا تا هماهنگی با سایر قسمت‌های مؤسسه کیهان شدند تا برای آن روز همه چیز مهیا باشد و بتوانند رسم مهمان‌نوازی را تا آن‌جا که از عهده‌شان برمی‌آید به نیکوترین وجه به انجام رسانند.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: