کد خبر: ۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
پپ
صفحه نخست » پزشکی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید دارویی برای درمان واریس پا و نارسایی‌های مزمن شده است.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به بیماری واریس بیان کرد: واریس به رگ‌های متورمی می‌گویند که از زیر پوست قابل مشاهده و لمس است و این اتفاق بیشتر در پاها دیده می‌شود.
وی با بیان این‌که از هر ۴ نفر دست‌کم یک نفر به واریس مبتلا می‌شود گفت: البته این بیماری در میان زنان شیوع بیشتری دارد و هر چه سن بالاتر می‌رود احتمال ابتلاء به این بیماری هم افزایش پیدا می‌کند.
مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به عواملی که احتمال ابتلاء به واریس را افزایش می‌دهند اظهار کرد: جنسیت، بالا بودن سن، بارداری، سابقه خانوادگی، اضافه وزن، آسیب دیدگی رگ‌های پا و ایستادگی طولانی‌مدت در یک حالت ثابت همه و همه عواملی هستند که احتمال ابتلاء به واریس را افزایش می‌دهند.

وی درباره علائم رایج بیماری واریس گفت: درد، سنگینی و بی‌قراری پا، خارش و سوزش پوست، متورم شدن مچ پا و گرفتگی عضلات علائمی هستند که نشان از بیماری واریس دارند و برای درمان این بیماری باید از پماد مخصوص استفاده کرد که شرکت ما موفق به تولید این پماد مخصوص شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به پمادی که برای درمان بیماری واریس تولید کرده است بیان کرد: ماده اصلی این پماد عصاره نرم برگ انگور‌قرمز است؛ به دلیل آن‌که برگ انگور دارای خواص بسیار زیاد است و می‌تواند در درمان نارسایی مزمن رگ‌های پا و پیشگیری از بیماری واریس مؤثر واقع شود در ساخت این پماد از این برگ استفاده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این پماد و داروی تهیه شده از برگ انگور‌قرمز به بهبود و درمان علائم واریس کمک می‌کند و تورم، درد، خستگی، سنگینی عروق واریسی، تغییر رنگ پوست، خشکی و سخت شدن پوست پا را درمان می‌کند و در بهبود گردش خون مؤثر واقع می‌شود.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: