کد خبر: ۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
پپ
صفحه نخست » یار مهربان

حضرت امام خمینی‌ره پیش از این‌که یک رهبر سیاسی باشند و عملا وارد اقامه دین در جامعه شده باشند از جهت علمی یک اسلام‌شناس به تمام معنا بودند که عصاره معارف دین را می‌توانیم در کلمات بلند و نگاه ژرف او مشاهده کنیم و با اطمینان خاطر او را مفسر و مبین اسلام ناب محمدی بدانیم.

مقام معظم رهبری نیز پس از ایشان با حفظ تمام جهت گیری‌ها و ژرف‌نگری‌های حضرت امام به ادامه تبیین اسلام حقیقی پرداخته و ذره ای از مواضع عالمانه و فقیهانه امام فاصله نگرفتند بلکه آن را پیش بردند.

کتاب «قدرت و شکوه زن» شامل ناشنیده‌هایی است از بیانات حضرت امام‌(ره) و مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌ها و برتری‌های زنان.

این کتاب در هفت فصل ارائه شده است: مادر، پایه بهشتی شدن انسان ها، زن، مبدا همه خیرات، سعادت و شقاوت کشورها به دست زنان، کمبود محبت مادری، منشا فساد عالم، شغل اصلی زن، قدرت زن در مدیریت همسران، اجر زنان بیش از مردان؛ عناوین فصل های کتاب می‌باشد.

بخش‌هایی از کتاب

نقش زن در جامعه بالاتر از نقش مرد است. برای این‌که بانوان علاوه بر این‌که خودشان یک قشر فعال در همه ابعاد هستند قشرهای فعال را در دامن خودشان تربیت می‌کنند. خدمت مادر به جامعه از خدمت معلم بالاتر است و از خدمت همه کس بالاتر است. و این امری است که انبیا می‌خواستند. می‌خواستند که بانوان قشری باشند که آن‌ها تربیت کنند جامعه را، و شیر‌زنان و شیر‌مردانی به جامعه تقدیم کنند... و شما هدایت کنید مردان را و هدایت کنید و نصیحت کنید دولت‌مردان را. شما مادران خوبی برای اطفال باشید و ناصحان خوبی برای جامعه و زحمت کشان خوبی برای مستمندان هستید بحمدالله.

شناسنامه کتاب

کتاب ناشنیده‌هایی درباره قدرت و شکوه زن در کلام امام و رهبری به همت انتشارات «بیان معنوی» به چاپ رسیده است.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: