کد خبر: ۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
پپ
صفحه نخست » اخبار


سایت‌های ضدانقلاب تلاش زیادی کردند تا با مخلوطی از اخبار دروغین و اغراق‌آمیز از «آرش صادقی» و «گلرخ ایرایی» اتهام‌زدایی کرده، آنان را تطهیر کنند و با تبلیغات احساسی و هیجانی این افراد که در کارنامه ضدانقلابی‌شان از توهین به امامان معصوم تا شرکت در فتنه و همکاری با منافقین و پژاک گسترده است، عشاقی بسازند که تاوان بی‌گناهی خود را می‌دهند! این تبلیغات سیاسی و سیاه آن‌قدر گسترده بوده که سلبریتی‌های ایرانی هم بعضا احساسی شده و در حمایت از این افراد معلوم‌الحال در شبکه اجتماعی خود پست گذاشته‌اند.

رویکرد تقلیل‌گرایانه رسانه‌های ضدانقلاب درباره این دو عنصر ضدانقلاب تا جایی پیش رفت که همه این جرم‌ها را به یک عمل نقادانه نسبت به نظام کاهش دادند و از سوی دیگر به طور اغراق‌آمیز گفته می‌شود که صادقی از آبان ماه امسال در واکنش به بازداشت همسرش، دست به اعتصاب غذا زده و اینک حدود ۷۰ روز است که در این وضعیت به سر می‌برد. بسیاری بر این موضوع تشکیک کرده‌اند چراکه بیان می‌کنند این موضوع محالی است.

بی‌بی‌سی فارسی درباره بازداشت صادقی می‌نویسد: آرش صادقی از زمان اعتراضات سال ۸۸ چندیندوره بازداشت و زندانی شد. در آن زمان گلرخ ابراهیمی، نوید کامران و بهنام موسیوند نیز بازداشت شدند.اما در همین رابطه روایت‌های جالبی از سوی اطرافیان این عنصر ضدانقلاب روایت می‌شود که در بازداشت وی تشکیک جدی ایجاد می‌‌کنند. به عنوان مثال فردی مطرح می‌کند «آرش صادقی دوره قبلی آنچه خودش در بازداشت ادعا کرده بود را در کمپ ترک اعتیاد گذرانده و به هیچ‌وجه زندان نبوده است.»

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: