کد خبر: ۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
پپ
صفحه نخست » اخبار

«شیرین عبادی» یکی از عناصر ضدانقلاب لندن‌نشین در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی «الجزیره» که بازتاب زیادی در رسانه‌های فارسی ‌زبان بیگانه و ضدانقلاب داشت، ضمن اعلام حمایت از تحریم‌ها علیه دولت ایران، گفت که توقف پخش برنامه‌های تلویزیونی غیرفارسی زبان ایران از ماهواره‌های غربی یک روش تحریمی است که می‌تواند به دولت ایران آسیب وارد کند. عبادی افزود: «ممنوعیت استفاده از این ماهواره‌ها، باعث قطع شدن بلندگوهای تبلیغاتی ایران خواهد شد.»

«شیرین عبادی» در بخش دیگری از این گفتگو، تغییر قانون اساسی ایران را خواستار شد و اذعان کرد که با وجود قانون اساسی فعلی در ایران، تغییر رژیم به مرور و از طریق اصلاحات گام به گام ممکن نیست.

سخنان ضدایرانی این مدعی حقوق بشر و حقوق زنان که سابقه ارتباط با رژیم پهلوی را نیز دارد، با واکنش بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و آن‌ها این اقدام نامبرده را نشانه خیانت و وطن‌فروشی او و دیگر عناصر ضدانقلاب دانستند که با وجود ادعای دفاع از آزادی بیان، اما نمی‌توانند صدای مخالف را بشنوند و اگر دستشان برسد آن را در نطفه خفه می‌کنند.

در ذیل تعداد از توییت‌های کاربران ایرانی درباره سخنان اخیر «شیرین عبادی» آمده است:

ـ شیرین عبادی از دولت آمریکا خواست شبکه‌های ماهواره‌ای غیرفارسی زبان ایران را قطع کند.

نکنه یه وقت صدای ایران به کشورهای دیگه برسه!

همین قدر وطن‌پرست! همین قدر ایران ‌دوست!

ـ فکر کنم دوباره وقت جایزه صلح!!! نوبل هست که نطق # شیرین عبادی باز شده

نوبل تقدیر از خیانت و وطن ‌فروشیه؟!

ـ خانم # شیرین عبادی خواهان ممنوعیت استفاده جمهوری اسلامی از شبکه‌های ماهواره‌ای شده است و این یعنی آنچه برای خود نمی‌پسندی (محدودیت #آزادی بیان) برای دیگران بپسندی و تجویز کنی.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: