کد خبر: ۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
پپ
صفحه نخست » عطارباشی

بید ضد التهاب، مسهل سودا، بلغم و صفراست. بنابراین اثر مفرح و مقوی تأثیرات خوبی در ترک اعتیاد دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا کردافشاری درباره ترک اعتیاد از دیدگاه طب سنتی اظهار داشت: در بسیاری از داروهای ترک اعتیاد که در عطاری‌ها تبلیغ می‌کنند، متادون وجود دارد که خود اعتیاد‌ آور است.

به گفته وی داروهای ترک اعتیاد که با تبلیغ 100 درد صد تضمینی ارائه می‌شود برای ترک اعتیاد مناسب نیست چرا که از چاله به چاه افتادن است.این متخصص طب سنتی و مدرس دانشگاه افزود: از دیدگاه طب سنتی هر آن‌چه که مورفین طبیعی داشته باشد و موجب کاهش درد در معتادان می‌شود و برای ترک اعتیاد مناسب است.

کردافشاری ادامه داد: بادکش، روغن مالی و ماساژ بدن به بهبودی افراد معتاد کمک می‌کند و موجب افزایش خون‌رسانی و تولید خون خوب در بدن می‌شود و غلظت‌ها را برطرف می‌کند.

وی اضافه کرد: دم کرده زرشک در معتادان گرم مزاج بسیار مفید است، همچنین دم کرده بید خیلی کمک کننده است. مواد افیونی موجب افزایش خشکی در بدن می‌شود که مصرف داروها و غذاهایی که خون خوب در بدن تولید می‌کند بسیار کمک کننده است.

این متخصص طب سنتی و مدرس دانشگاه بیان کرد: حب‌ بدل (داروی طب سنتی) خیلی مناسب است و باعث تقویت سیستم دفاعی می‌شود، همچنین شقایق نُعمان که خود خاصیت اعتیاد‌ آور ندارند و مفرح هستند، می‌تواند مناسب باشد.

کردافشاری گفت: بید ضد التهاب، مسهل سودا، بلغم و صفراست. بنابراین داروهای مفرح و مقوی تأثیرات خوبی در ترک اعتیاد دارد.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: