کد خبر: ۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
پپ
صفحه نخست » اخبار


«معین سعیدی» یکی از عوامل سابق و مدیر مالی پیشین شبکه ماهواره‌ای «من و تو» است. به اذعان خود سعیدی، او چند سال پیش در پی اختلاف و درگیری با «کیوان عباسی» مدیر شبکه «من و تو» و دیگر مدیران ارشد این شبکه، اخراج شد و از آن زمان بود که به افشاگری درباره پشت‌پرده این شبکه دست می‌زند.

«معین سعیدی» چند روز پیش با انتشار افشاگری یکی از عوامل سابق شبکه‌های ماهواره‌ای به نام «سامان» درباره ارتباط شبکه «من و تو» با دولت انگلستان، آرزوی امیدواری کرد که برای او در آینده مشکلی پیش نیاید.

«سامان» که در سال ۲۰۱۶ از همکاری با شبکه «من و تو» استعفا داد، با افشاگری درباره منابع مالی این شبکه گفت: «این موضوعی سری است، اما من می‌دانم که من‌وتو ماهیانه ۵۰۰ هزار پوند خرجش است... اگر در یکی از برنامه‌های من‌وتو مانند استیج شرکت کنید، متوجه می‌شوید که همه چیز در آن‌جا مشخص است که چطور فیلم‌برداری و نورپردازی شود. اصلا یک نفر از افراد پشت دوربین ایرانی نبود و بدون استثناء همه فیلم‌بردارها انگلیسی و خارجی بودند و این‌که باید اکنون کدام برنامه پخش شود و افراد باید چه بگویند، همه انگلیسی بود. یکی از دلایل کیفیت خوب این شبکه این است که آن‌قدر روی برنامه‌ها دقت می‌شود که گویا در حال تولید برنامه‌ای برای انگلیسی‌ها هستند...»

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: