کد خبر: ۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
پپ
صفحه نخست » اخبار

دستاوردها و ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی تا حدی بارز و غیرقابل پنهان‌سازی است که دشمنان نیز علی‌رغم اغراض و تمایلات خود، گاهی ناگزیر از اقرار به آن‌ها می‌شوند.

در تازه‌ترین نمونه، رسانه دولتی انگلیس در بخش فارسی خود به ترقی فوق‌العاده زنان ایرانی طی چهار دهه اخیر اشاره کرد.

مجری و مهمانان برنامه کارشناس‌محور «پرگار» که به‌صورت هفتگی از بی بی سی فارسی پخش می‌شود، ضمن اذعان به حقیقت یادشده، از جایگاه کنونی جامعه بانوان در ایران به نیکی یاد کردند که گزیده اظهارات ایشان به شرح ذیل می‌باشد:

ـ انقلاب ایران به زنان عاملیت و توانمندی بیشتری داد و نیروی آنان را برای ورود به عرصه‌های سیاسی اجتماعی آزاد کرد.

ـ این انقلاب میلیون‌ها زن را به خیابان‌ها کشاند و هزاران تن از آن‌ها را به فعال سیاسی حرفه‌ای تبدیل کرد.

ـ انقلاب ۵۷ شمار زنان تحصیلکرده را به مراتب افزون کرد و جنبش زنان را در صف مقدم خودمختاری و عاملیت انسان ایرانی قرار داد.

ـ شاه در سیستمی دیکتاتوری، مردم را اعم از زن و مرد به عضویت در حزب رستاخیز مجبور می‌کرد که بسیاری از زنان را به اعتراض واداشت.

ـ تا پیش از انقلاب، در ادبیات ایرانی «زن» یا مُرده بود یا مجنون! بعد از انقلاب، زن ایرانی اصلا خودش نویسنده شد و زنانی واقعی را آفرید که دنیایشان را تغییر می‌دهند.

ـ در انقلاب، زن تقدیس شد و گفتند که مرد از دامن او به معراج می‌رود.

جالب توجه آن‌که اعترافات فوق اصلا به مذاق گروه‌های اپوزیسیون و فعالان ضدانقلاب خوش نیامد و موجب شد با شدت تمام به این شبکه فحاشی کنند.

بیش از همه، کاربران پرهیاهوی سلطنت‌طلب در شبکه های اجتماعی، رسانه دولتی انگلیس را آماج حمله قرار دادند که تصاویر آن به‌علت حجم استعمال واژه‌های رکیک، قابل انتشار نیست.

کانال ضدانقلاب آمدنیوز هم با ادبیاتی آمیخته به خشم، حقایق مطرح شده دربی بی سی فارسی را «سینه‌چاکی رسانه استعمار برای مهمترین ایدئولوژی جمهوری اسلامی» توصیف کرد.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: