کد خبر: ۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
پپ
صفحه نخست » سبک زندگی

پس از‌ اشتباهات متعدد رسانه ملی در میدان دادن به افرادی با سابقه سوء فکری و عملی در سال‌های گذشته بار دیگر چندی پیش، آنتن زنده صدا و سیما در برنامه «مشاور» شبکه آموزش با سخاوت در خدمت تشکیلات «میمندی‌نژاد» قرار گرفت تا نشان دهد این سازمان همچنان نیاز جدی به تقویت ناظرین محتوایی دارد.
جمعیت «شارمین میمندی‌نژاد» که تحت عناوین زیبا و عامه‌پسندی چون کمک به محرومین و حاشیه‌نشینان و دلسوزی برای کودکان کار و بدسرپرست فعالیت می‌کند از مفاسد متعدد اعتقادی، اقتصادی و اخلاقی رنج می‌برد. شارمین میمندی‌نژاد به عنوان مؤسس این تشکیلات متناظر با شعائر دینی و مذهبی مسلمانان اقدام به راه‌اندازی مناسک آیینی مخصوص به خود کرده و در ایامی نظیر حج، شب‌های ‌قدر، محرم و اخیرا اربعین حسینی هوادارانش را تشویق به حضور در این مناسک و ترک شعائر دینی می‌کند. او پیش‌تر مدعی حلول روح معصومین علیهم‌السلام در کالبد خود شده بود. شارمین سابقه گسترده‌ای در توهین به مقدسات و تحریف تاریخ اسلام دارد و جمعیت تحت امرش روز‌به‌روز بیشتر ماهیت فرقه‌ای به خود می‌گیرد؛ در واقع او از پوشش کمک به محرومین برای اهداف و منافع شخصی و گروهی خود استفاده می‌کند. سال گذشته او و همکارانش مدعی هک حساب‌های شخصی‌شان در فضای مجازی توسط جمهوری اسلامی شدند و به همین مناسبت رسانه دولتی انگلیس(BBC) ضمن مصاحبه با نماینده جمعیت شارمین به حمایت از آن‌ها پرداخت. اکنون در اقدامی تعجب‌آور رسانه ملی همسو با رسانه انگلیسی تریبون خود را در اختیار یکی از اعضای هیئت‌مدیره این جمعیت قرار داده تا وی به تطهیر این تشکیلات بپردازد. درحالی که اقدامات جمعیت شارمین در زلزله کرمانشاه با ابهامات فراوانی روبه‌روست و معلوم نیست میلیاردها تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده توسط این جمعیت چگونه به مصرف رسیده است نماینده آن‌ها در برنامه شبکه آموزش به توجیه اقداماتشان در زلزله کرمانشاه پرداخت.

جمعیت شارمین در حالی ادعای استقلال مالی می‌کنند که از حمایت بی‌نظیر دانشگاه‌های دولتی، رسانه ملی، شهرداری تهران و همزمان تلویزیون دولتی انگلیس و سازمان‌های حقوق‌بشری خارج کشور بهره‌مند هستند. روزنامه

کیهان پیش‌تر در مقالاتی متعدد ضمن بازخوانی سوابق تاریخی پدر شارمین میمندی‌نژاد در توهین به مقدسات و همکاری با ساواک، قسمتی از عملکرد و سوابق شارمین و تشکیلات تحت امرش را افشا کرده است.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: