کد خبر: ۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
پپ
صفحه نخست » ینگه دنیا

گردآوری و تنظیم:مریم سیادت

نمی‌دانم از گروه‌های گانگستری اسکاندیناوی خبردارید یا خیر؟ سوئد و نروژ و دانمارک مرکز گروه‌های بزرگ آدم‌کشی هستند که اجازه ورود مافیای ایتالیا را به آن منطقه نمی‌دهند

به نقل از سایت «خارج بدون فیلتر» در خبرها آمده بود: «۲ مرد در محله شیستا استکهلم به قتل رسیدند که یکی از آن‌ها رهبر گروه گانگستری به نام شیر ((lion بود که چند سال است با رقیب خود گروه «برادری» بر سر بازار بزرگ مواد مخدر در سوئد و اسکاندیناوی در جنگ هستند. پلیس می‌گوید این بار دوازدهم است که این دو گروه شروع به قتل یکدیگر در استکهلم کرده‌اند و قتل‌های زنجیره‌ای بعد از چهارشنبه هم طبق پیش‌بینی ادامه یافت و یک مرد و یک زن در منطقه هالون و یک مرد در منطقه آلبی کشته شدند.»

وحشت مردم از قتل‌های زنجیره‌ای

پلیس اعلام کرده که ۶۰ پرونده قتل حل‌نشده این‌چنینی هنوز باز هستند و مردم وحشت‌زده منتظر ادامه قتل‌های زنجیره‌ای در روزهای آینده می‌باشند.

مردم در شبکه‌های اجتماعی سوئد شروع به فحاشی به دولتمردانی کردند که نمی‌توانند امنیت را برقرار کنند. اما اخبار جنایات سوئد سرعت بیشتری گرفته. درگیری مسلحانه در مدارس، حمله به آمبولانس و آتش‌نشانی و تجاوزت جنسی و چاقوکشی و دزدی از سالمندان مواردی است که رسانه‌های سوئد مکرر به آن می‌پردازند.

این‌ها مسائل بدیهی سوئد است که هر سوئدی آن را بلد است بر همین اساس است که آگهی استخدام نیروی اضافی برای زندان در سوئد این روزها افزایش پیدا کرده است.

بدبختی در فرانسه

آماری را مؤسسه فرانسوی ایپسوس (Ipsos) منتشر کرد که شاید برایتان عجیب باشد:

حدود ۳۰ درصد فرانسوی‌ها پول کافی برای خرید میوه و سبزیجات تازه ندارند.

۸۶ درصد فرانسوی‌ها برای تهیه غذای سالم مشکل دارند.

۲۰ درصد فرانسوی‌ها هزینه غذای مدرسه یا کودکستان فرزندان خود را ندارند.

۸۱ درصد فرانسوی‌ها نگران این هستند که فرزندانشان در آینده جزو فقرای جامعه شوند.

۶۵ درصد فرانسوی‌ها معتقد هستند که باید دولت غذای ارزان به فقرا بدهد.

۲۱ درصد نیز اعتراف کرده‌اند که برای تهیه سه وعده غذایی سالم در روز مشکل دارند.

فرانسه یکی از بالاترین آمار دزدی، مصرف سیگار و خودکشی را دارد. ویورونیوز و بسیاری از خبرگزاری‌های جهان این خبر را پوشش دادند.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: