کد خبر: ۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
پپ
صفحه نخست » هاج و واج

سعیده میرنظری

عسل ماده‌ای شفابخش است که در هر شرایطی قابلیت نگهداری دارد. در عسل آب کافی برای زنده ماندن میکروارگانیسم‌ها وجود ندارد، به همین دلیل عسل هرگز خراب نمی‌شود.

..................

سلول‌های بدن انسان دائما در گردش مرگ و زندگی هستند. جالب است بدانید حداقل یکبار در روز، سیستم ایمنی شما سلولی را از بین می‌برد که اگر زنده بماند سلول سرطانی می‌شود.

..................................

گل ساعتی، گیاهی با خاصیت دیازپام است که خواص دارویی بسیار در آن نهفته است، برای درمان بی‌خوابی، استرس، ناراحتی‌های قلبی و بسیاری ار بیماری‌های دیگر مفید است.

..............................

یکی از بدترین غذاهایی که می‌توانید به اردک‌ها بدهید، نان است. اردک‌ها دیگر احساس گرسنگی نمی‌کنند اما هیچ مواد مغذی هم دریافت نمی‌کند و باعث سوء تغذیه آن‌ها می‌شود.

............................

ناسا مردی را استخدام کرده است که کارش بوییدن تمام چیزهایی است که قرار است به فضا فرستاده شود. اگر او از بویشان خوشش نیاید به فضا نمی‌روند!

...............................

هند در سال 2001 شروع به ساخت جاده‌هایی با چسب پلیمری ساخته شده از ضایعات پلاستیکی کرد. این جاده‌های پلاستیکی بعد از سال‌ها استفاده هیچ گودال و ترکی ندارند و ارزان‌تر هستند. در سال 2016 بیش از 33800 کیلومتر جاده پلاستیکی وجود داشت.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: