کد خبر: ۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
پپ
صفحه نخست » اخبار

جریان رسانه‌ای و فعالان مجازی ضدانقلاب بارها نشان داده‌اند که در تطهیر و بی‌گناه جلوه دادن تروریست‌ها و قاتلان و مخلان امنیت مردم، تبحری خاص دارند. آن‌ها به راحتی آب خوردن و در نهایت وقاحت «جلاد» را «شهید» جا می‌زنند و برای فریب افکار عمومی ژست روشنفکری می‌گیرند.

در روزهای اخیر رسانه‌های فارسی‌ زبان بیگانه در اقدامی هماهنگ «رامین حسین پناهی» از اعضای گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را که به اقدامات تروریستی مبادرت کرده است یک «فعال سیاسی» و «فعال مدنی» جا زدند تا از این طریق حکومت ایران را جنایتکاری معرفی کنند که افراد بی‌گناه را به راحتی می‌کشد.

پس از انتشار خبر اعدام فرد مذکور، بسیاری از رسانه‌ها و عناصر اپوزیسیون نسبت به این خبر واکنش نشان داده و از این‌که یک تروریست به جزای عملش رسیده، ابراز ناراحتی کردند. اما «امید شریفی دانا» سلطنت‌طلب مقیم سوئد جزو معدود افرادی بود که از مجازات تروریست‌ها حمایت کرد و گفت: «آخر عاقبت تمامی تروریست‌ها طبق قوانین بین‌الملی اشد مجازات است. بامداد امروز حکم رامین حسین پناهی اجرا شد‌‌ یادمان باشد حزب کومله در جنگ ایران و عراق بارها به سنگر سربازان ایرانی شبیخون می‌زد و سر سربازان نوجوان ایران را می‌برید و جنایات این حزب با آب هفت دریا هم پاک نخواهد شد‌»

این ضدانقلاب مقیم سوئد در برابر ابراز ناراحتی «ربع پهلوی» نسبت به اعدام «رامین حسین پناهی» گفت:‌ «دیشب رضا دیبا (ربع پهلوی) جمهوری اسلامی را بابت اعدام سه تروریست پانکُرد به #ضحاک تشبیه کرد! ولی بهتر است یاد آقای دیبا بیاورم پدر بزرگوارشان پادشاه فقید وقتی پایش به مهاباد رسید قاضی‌محمد و برادرانش را با وجود این‌که تسلیم شدند، محاکمه صحرایی کرد و همان لحظه اعدام نمود. در‌حالی‌که جمهوری اسلامی دو تن از اعدام شدگان دیروز را بیش از پنج سال و رامین حسین‌پناهی را بیش از یک سال در زندان نگه داشت و چندین بار محاکمشان کرد‌ بنابراین آقای دیبا بر پایه استدلال شما پدرتان از جمهوری اسلامی هم ضحاک‌تر بوده است! آیا کسی مانند رضا دیبا را بابت حمایتش از تروریست‌های تجزیه‌طلب می‌توان ایرانی دانست؟ به راستی کسانی که از این فرد حمایت می‌کنند در چارچوب منافع ملی چه توجیهی دارند؟»

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: