کد خبر: ۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
پپ
گزارش «جوان آنلاین» از اظهار نظر یک بازیگردرجه دوم درباره اعدام یک تروریست:
صفحه نخست » ایوان هنر

آناهیتا همتی بازیگر درجه چندم و کم کار سینما و تلویزیون در تازه‌ترین اینستاپست خود، ضمن حمایت از چند تروریست و آدمکش با وقاحت تمام قلب واقعیت کرده و دل برای کسانی سوزانده است که مادران این سرزمین را به داغ بهترین فرزندان ایران نشانده‌اند! کسانی که وقیحانه به روی مردم مظلوم سلاح می‌کشند و سر مردان این سرزمین را در برابر زنان و کودکان می‌برند!

انتشار پستی شرم‌آور و وقیحانه و به تصویر کشیدن مظلومیت دروغین عده‌ای وطن‌فروش و تروریست که دستشان تا مفرق درخون مردم این سرزمین است نشان می‌دهد خانم همتی نیز مانند بسیاری از هم مسلکانشان این روز‌ها مغلوب فضاسازی رسانه‌های مغرض قرار دارند و با بستن چشم‌هایشان امنیت را نیز دست‌مایه سیاست‌بازی خود کرده و بر طبل کسانی می‌کوبند که شب‌ها خواب ویرانه ساختن ایران را می‌بینند.

رامین حسین‌‌پناهی کیست؟

رامین حسین‌‌پناهی، عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله است که رسانه‌های معاند مثل بی‌بی‌سی و شبکه‌های مجازی ضدانقلاب قصد دارند بنا بر شیوه معمول خود این تروریست را یک فعال مدنی معرفی کنند؛ یعنی کسی که نه قتلی انجام داده و نه کسی را کشته است ولی همین رسانه‌ها هیچ‌وقت به این سؤال پاسخ ندادند که چرا یک فعال به اصطلاح مدنی همیشه باید با خود سلاح و نارنجک حمل کند؟ تقریبا در تمامی عکس‌های منتشر شده از رامین حسین‌پناهی یک قبض اسلحه و نارنجک همراهش بوده؟ آیا یک فعال مدنی برای تفریح و شکار نارنجک با خود حمل می‌کرده است و احیانا برای تفریح و تفنن با نیرو‌های امنیتی کشور درگیری پیدا کرده است؟

خانم بازیگر حداقل یک سرچ گوگل بزنید

حکم اعدام رامین حسین‌پناهی به همراه دو نفر از اشرار مسلح و تروریست غرب کشور به نام زانیار و لقمان که موجبات ایجاد ناامنی، ترور، و قتل برخی شهروندان کُرد شده بودند در روز شنبه در زندان رجایی شهر کرج اجرا شد.

رامین حسین‌پناهی سال گذشته به همراه یک تیم تروریستی در تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۶ وارد کشور شده و قصد بمب‌گذاری و برهم زدن مراسم روز قدس و ترور برخی شهروندان کُرد را داشت که به کمین نیرو‌های نظامی ایران گرفتار آمده و در یک درگیری مسلحانه دستگیر شد.

اطلاعات و اخبار درباره این سه نفر و مخصوصا رامین حسین‌پناهی چیز پنهان و پیچیده‌ای نیست. کافی بود این خانم بازیگر قبل از اظهار همدری با یک تروریست حداقل یک سرچ ساده در گوگل می‌کرد و عکس‌های حسین‌پناهی با اسلحه را می‌دید و بعد تصمیم به نوشتن چنین دروغ‌هایی می‌گرفت!

تغییر جای جلاد و شهید

متأسفانه امروز نه تنها جای جلاد و شهید تغییر کرده بلکه خانم بازیگر که چند سالی است از کار‌های هنری‌اش عقب افتاده و در پروژه‌ای مشغول به کار نیست و ظاهرا روز به روز به فراموشی سپرده می‌شود تصمیم می‌گیرد برای چند روز در تیتر اخبار آمدن، رفتاری از خود سر بزند که نامش رو جز وطن‌فروشی و خیانت نمی‌توان چیز دیگری گذاشت. حمایت و همدری از تروریستی که جان هموطنانش را گرفته است را اگر خیانت ننامیم پس چیست؟ غرب‌زدگی از همین جا نشأت می‌گیرد، یعنی جایی که دیگر هیچ خط و مرزی برای انسانیت و انسان بودن وجود نداشته باشد و شاید فردا روزی از هیتلر، بن لادن و عبدالمالک ریگی هم دفاع کنند، البته همان زمانی که سلبریتی بی‌سواد و کم‌مطالعه مدافع حرم حضرت زینب را جانباخته مدافع رژیم اسد خطاب می‌کند باید این روز‌ها را هم پیش‌بینی می‌کردیم!

بغض طنزپرداز رسانه ملی برای تروریست‌های اعدام شده!

متأسفانه باید گفت: اظهار‌نظر آناهیتا همتی تنها واکنش چهره‌های شناخته شده به حکم اعدام این تروریست نبوده است. رضا رفیع مجری و طنز‌پرداز کشور هم در واکنشی در فضای مجازی نوشته است: وقتی شنیدم بغض کردم. لعنت به اعدام.

اظهار همدری و حمایت همتی را می‌توان از روی بی‌سوادی یا اهداف سیاسی دانست ولی باعث تأسف و شگفتی است که چگونه یک مجری که خودش برنامه‌ای خبری به اسم «منبع موثق» روی آنتن رسانه ملی دارد تا به این حد ناآگاه و عوامانه در این مورد اظهار‌نظر کند.

جمهوری اسلامی «بهشت اپوزیسیون» است

ایستادگی ناآگاهانه یا متأسفانه آگاهانه سلبریتی‌ها در مواجهه با اعدام تروریست‌ها و یا موضوعاتی از این قبیل، قطعا رویکردی معارضانه نسبت به امنیت ملی محسوب می‌شود و انتظار زیادی نیست که مدعی‌العموم حداقل این سلبریتی‌های «حامی تروریست‌های مسلح» را برای توضیح درباره پست‌های خود فرابخوانند و مانع تشیه زدن به ریشه امنیت کشور شود!

انگار حقیقت است که جمهوری اسلامی «بهشت اپوزیسیون» است وگرنه چگونه ممکن بود بازیگر درجه چندم روز‌های قدیم و اینفلوئنسر امروز بدون هیچ اطلاع و منطقی از «قاتل مردم مظلوم» دفاع کند، اما آب از آب تکان نخورد؟!

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: