کد خبر: ۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
پپ
صفحه نخست » اخبار

«امیرعباس فخرآور» یکی از عناصر اپوزیسیونِ معلوم‌الحال است که بسیار دوست دارد از دیگر عناصر اپوزیسیون در راه خیانت به ایران پیشی بگیرد. وی چند روز پیش در مصاحبه با یکی از رادیوهای آمریکایی، در ابتدای مصاحبه با همان ادبیات شیادگونه‌اش که مورد اذعان همقطارانش است، به مجری برنامه گفت که شبکه شما طرفداران زیادی در ایران دارد و شما بسیار محبوب هستید، به‌طوری‌ که اگر در خیابان‌های تهران راه بروید، مردم به استقبال شما می‌آیند!!

این اپوزیسیون فراری، همچون گروهک تروریستی منافقین، بدون ارائه هیچ‌گونه سند و مدرکی ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال تولید سلاح اتمی و حتی شیمیایی است!!

فخرآور که در بین کاربران فضای مجازی به‌ سبب خیانت مکرر به مردم ایران و خوشرقصی برای آمریکایی‌ها به ننگ‌آور معروف شده، با بیان این‌که ۹۶ درصد مردم ایران مخالف نظام جمهوری ‌اسلامی هستند، مانند یک غربزده مفلوک گفت: «مردم ایران خیلی شما آمریکایی‌ها را دوست دارند و می‌خواهند با آمریکا و سایر نقاط جهان دوست باشند‌»

وی در دروغی دیگر به شنوندگان آمریکایی ناآگاهِ خود، مدعی شد که وضعیت زنان در ایران بسیار بد است و گفت: «بر اساس تفکرات شیعیان در ایران، زن‌ها انسان واقعی نیستند و حیوانی هستند که پوست انسان روی آن‌ها کشیده شده است تا مردان را به آرامش برسانند‌»

در‌حالی‌که مجری برنامه از فرط ناآگاهی درباره وضعیت زنان در ایران حتی نمی‌دانست بانوان ایرانی می‌توانند رانندگی کنند یا نه، فخرآور به آمریکایی‌ها وعده داد اگر غربی‌ها به مخالفان جمهوری ‌اسلامی برای سرنگونی نظام کمک کند، ایران به فرصت بسیار خوب اقتصادی برای غربی‌ها تبدیل خواهد شد.

فخرآور در ادامه با اعتراف تلویحانه به شکست پروژه اغتشاشات در ماه‌های اخیر، به برنامه‌هایی برای گسترش ناامنی در ایران طی ماه‌های آتی خبر داد و گفت: «نسل جدید بارزان در ایران اسلحه دارند و می‌دانند چطور باید از آن استفاده کنند. به زودی خشونت افسارگسیخته رژیم(!) را با خشونت پاسخ می‌دهیم. در ماه‌های آتی خبرهای بیشتری می‌شنوید. بسیار نزدیک است که در چند ماه آینده شاهد مبارزه مسلحانه مردم با رژیم باشید‌»


نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: