کد خبر: ۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
پپ
صفحه نخست » اخبار

تلویزیون ماهواره‌ای من و تو همواره سعی کرده فضایی مناسب و دوست‌داشتنی را از رژیم پهلوی در ذهن مخاطبان خود ایجاد کند و نهایت حمایت از این حکومت ستم‌شاهی را می‌توان در مستند «انقلاب ۵۷» به خوبی مشاهده کرد.

یکی از استراتژی‌های دنبال شده توسط من و تو، ترسیم فضایی دوست‌داشتنی از دوران ستم‌شاهی در ذهن مخاطبان است.

اما بعد از این ماجراها، اخیرا فردی به نام آرش عزیزی از مجریان و خبرنگاران سابق شبکه من و تو که مدتی است از این شبکه جدا شده است، دست به افشاگری و تابوشکنی علیه حکومت پهلوی زده است.

وی با کنایه به گردانندگان من و تو در توئیتر خود می‌نویسد: «واقعا چطور می‌شد طرفدار آزادی مطبوعات بود و رسما از رضا شاه تمجید کرد به عنوان الگو؟ ایشان بنیانگذار سانسور در ایران است. میزان محدودیت رسانه‌ها در زمان اوج قدرت رضا شاه در تاریخ ایران تقریبا بی‌همتا است.»

پس از انتشار این توئیت سیل فحاشی و اهانت عده‌ای از طرفداران سلطنت‌طلبان خارج‌نشین که مسبوق به سابقه نیز است به سمت آرش عزیزی روانه شد و وی در پست‌هایی با عنوان «با سلطنت‌طلب‌ها آشنا شویم» با انتشار فحاشی این افراد به آن‌ها واکنش نشان داد: «یک توئیت نه حتی در نقد که در توضیح واضحات زمان رضا شاه نوشتم، ببینید با چه زبانی حملات مفصل شروع شد و چطور هشتگ #آرش_عزیزی_خفه_شو راه انداختند. این ادبیات و ماهیت این جماعت است. یادمان باشد!»

مجری سابق من و تو، در توئیت دیگری تأکید کرد: «کسی بهتان گفت زمان رضا شاه سانسور و دیکتاتوری «لازم» بود و «دنیا این‌طور بود» باور نکنید. همان موقع مطبوعات مصر بغل گوش خودمان خیلی آزادتر بود. سال‌ها قبل از رضا شاه دوران شکوفایی آزادی مطبوعات در انقلاب پرشکوه مشروطه را داشتیم. تاریخ‌مان را فراموش نکنیم!»

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: