کد خبر: ۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
پپ
اعتراف دختر وزیر شاه:
صفحه نخست » اخبار

معمولا تا پیش از این، اعتراف به پول گرفتن از دولت‌ها یا سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای مبارزه با حکومت ایران، برای بسیاری از گروه‌های و عناصر اپوزیسیون منطقی نبود و بدنامیِ مزدوری به دنبال داشت. اما در ماه‌های اخیر به‌طور غیرمستقیم شاهد هستیم که گروه‌های ضدانقلاب به دریافت پول از بیگانگان اعتراف کرده یا حداقل در برابر این‌گونه اتهامات سکوت می‌نمایند.

در یکی از جدیدترین موارد اعتراف عناصر اپوزیسیون به مزدوری برای بیگانگان، «رکسانا گانجی» دختر «منوچهر گنجی» وزیر آموزش و پرورش رژیم پهلوی با انتشار ویدئویی با اذعان به این‌که تنها گروهک تروریستی منافقین نبوده که از سرویس‌های جاسوسی خارجی به‌خصوص آمریکا برای مبارزه با حکومت جمهوری‌اسلامی پول گرفته، با بی‌شرفی اذعان کرد که پدرش هم از سازمان CIA مبالغ زیادی پول گرفته است. «منوچهر گنجی» دولتمرد رژیم پهلوی که موسس گروهکی سلطنت‌طلب به نام «درفش کاویانی» است و در جریان اغتشاشات ماه‌های گذشته در ایران نیز بیانیه در حمایت از اغتشاشات صادر کرد، به اعتراف دخترش در زمان تأسیس گروهک خود از سازمان جاسوسی آمریکا CIA ماهانه ۱۴۰ هزار دلار پول گرفته است!

«رکسانا گنجی» ضمن این‌که با افتخار به مزدوری پدرش اعتراف کرد، گفت: «این کار هیچ خجالت هم ندارد و ما خیلی زحمت کشیدیم در راه مبارزه و تعداد زیادی کشته دادیم»

به نظر می‌رسد این‌گونه گروهک‌های اپوزیسیون که از بیگانگان مواجب می‌گیرند، بهتر است اسم گروهک‌های خود را به جای «درفش کاویانی» بگذارند «درفش آمریکایی» یا «درفش دلاری» و امثالهم.

حال که دختر وزیر سابق رژیم پهلوی به فساد و مزدوری پدرش اعتراف کرده و مشخص شده که او ماهانه ۱۴۰ هزار دلار از آمریکایی‌ها برای مبارزه با جمهوری‌اسلامی پول می‌گرفته، در نظر بگیرید شخصی مانند «ربع پهلوی» ماهانه چقدر از بیگانگان پول گرفته است؟ هرچند که اکثر اپوزیسیون فراری با سرکیسه کردن مقامات آمریکایی، عموما پولهای هنگفت دریافتی را صرف عیش و نوش و ولنگاری در ینگه دنیا می‌کنند و بار دیگر با منفجر کردن چند ترقه دوباره مقامات غربی را تیغ می‌زنند!

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: