کد خبر: ۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
پپ
صفحه نخست » اخبار

طی دو روز گذشته همه بوقچی‌های ضد انقلاب از بی‌بی‌سی تا جاعل نیوز بعد از رسوایی انتشار خبر دروغ کشته شدن مریم فرجی در زندان در‌حالی‌که اصلا در آن زمان بازداشت نبوده است مدعی شدند وی توسط نیروهای امنیتی(؟!) به قتل رسیده، این در حالی است که نامزد وی به قتلش اعتراف کرده است.

امنیتی‌سازی یک پرونده جنایی با القاء دروغی بزرگ تا جایی پیش رفت که برخی رسانه‌های ضد انقلاب مانند بی‌بی‌سی برای آن پرونده ویژه ایجاد کردند.

ماجرای مریم فرجی از کجا شروع شد

ماجرا از آن‌جا شروع شد که فردی که خود را وکیل فرجی معرفی می‌کرد در توئیتر خود پستی منتشر می‌کند و ضمن اعلام اتهام و حکم محکومیت مریم فرجی می‌نویسد به نظر می‌رسد موکلم به قتل رسیده باشد.

بعد از این توئیت است که مزدوران مجازی، فیک‌نیوزها و جاعل‌نیوزها پای کار می‌آیند و شروع به توئیت زدن و انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

اما بعد از این‌که کار بالا می‌گیرد و ضد انقلاب با تمام قوا وارد بازی می‌شود آقای وکیل که بر پایه حدس و گمان اطلاع‌رسانی می‌کرده است می‌گوید به دلیل اتفاقات ۸ روز گذشته تحلیل من این است که موکل به قتل رسیده، اما انگشت اتهام متوجه مراجع قانونی نیست. اما جاعل نیوز و ضد انقلاب متوهم چندین ساعت است که تبلیغ کرده‌اند این فرد در زندان کشته شده است.

اوضاع پس است و باز هم در توئیتی دیگر توضیحی دیگر ارسال می‌شود. اما جالب هست هیچ یک از توئیت‌های بعدی با استقبال ضد انقلاب مواجه نمی‌شوند. همه در حال لایک و ریتوئیت محتوای قبلی هستند.

رسانه‌‌های ضد انقلاب وارد میدان می‌شوند و در این میان آقای به اصطلاح وکیل با هر رسانه ضد انقلابی که با او تماس می‌گیرند گفتگو می‌کند و از احتمالاتش حرف می‌زند.

در یکی دو روز گذشته بعد از بی‌آبرویی بزرگ ضد انقلاب از بی‌بی‌سی تا جاعل نیوز در مورد خبر کشته شدن فرجی در زندان در‌حالی‌که وی اصلا در آن مقطع زمانی در بازداشت نبوده است و پس از این‌که مشخص می‌شود، خانم فرجی به قتل رسیده است، ضد انقلاب با تمام قوا تلاش می‌کند بی‌آبرویی گذشته را با دروغی بزرگ‌تر بپوشاند رسانه‌های معاند همزمان سعی می‌کنند ماجرا را با القاء اکاذیب امنیتی کرده و در راستای پروژه‌های کشته‌سازی خود موضوع قتل این خانم را به چیزی غیر یک پرونده جنایی ارتباط دهند.

اما باز هم با اطلاع‌رسانی به موقع مقام قضایی خیلی زود تیرشان به سنگ می‌خورد و مشخص می‌شود خانم فرجی توسط نامزد سابقش به قتل رسیده و قاتل نیز به جرم خود اعتراف کرده است.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: