کد خبر: ۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
پپ
صفحه نخست » اخبار

یکی از برنامه‌های رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به دولت‌های استعماری، از بین بردن بنیان خانواده در بین کشورهای اسلامی بخصوص ایران است. این رسانه‌ها با برنامه‌های مختلف و استدلال‌های شاذ سعی می‌کنند افکار مسموم خود را در بین خانواده‌های ایرانی منتشر کنند.

برای نمونه، چندی پیش در یکی از برنامه‌های شبکه تازه تأسیس «ایران اینترنشنال» که توسط دولت‌های غربی حمایت می‌شود، کارشناس برنامه در سخنانی مضحک ادعا کرد که هرچه طلاق در جامعه‌ای بیشتر باشد، آن جامعه توسعه‌یافته‌تر می‌شود!

کارشناس فمینیست برنامه در‌حالی‌که «مهرانگیز کار» فمینیست معروف نیز در این برنامه حاضر بود، مدعی شد: «بین نرخ طلاق و توسعه‌یافتگی کشورها رابطه مستقیم وجود دارد یعنی هرچه جامعه توسعه‌یافته‌تر باشد طلاق در آن بیشتر است!»

به نظر می‌رسد از نظر کارشناس شبکه «ایران اینترنشنال» که در ماه‌های گذشته ارتباط مالی‌اش با سعودی‌ها علنی شده بود، اگر هر مرد ایرانی از همسرش طلاق بگیرد، به توسعه و پیشرفت کشورش کمک می‌کند!

کارشناس شبکه مذکور درباره ارتباط فوق ذکر نیز گفت: « سوئد ۴۷ درصد، سوییس ۴۲ درصد، فنلاند ۵۶، دانمارک ۵۷، هلند ۵۳، نروژ ۴۲ و نیوزلند ۴۲ درصد. می‌بینیم که تقریبا دو برابر میانگین کشورهای خاورمیانه و ایران است، بنابراین متوجه می‌شویم که نرخ طلاق هیچ چیز منفی‌ای نیست...»

برای عمل به سخنان این کارشناس نخبه(!) شبکه «ایران اینترنشال» یکی از راه‌ها این است که زوجین در چند سال چندین‌بار طلاق کنند و دوباره ازدواج نمایند تا این‌گونه بتوانند بیشتر به توسعه کشورشان کمک کنند!

حقیقت این است که این‌گونه رسانه‌های وابسته به دشمنان ملت ایران، از هر ترفند برای فریب افکار عمومی و تزریق افکار مسموم خود استفاده می‌کنند و می‌کوشند فرهند حرام‌زادگی که اکنون در بین جوامع غربی و غربزده در حال گسترش است را به شیوه‌های مختلف در بین مردم ایران را عادی جلوه دهند، از این رو با نفی ازدواج رسمی و شرعی و فرزندآوری به بهانه‌های مختلف، در مقابل افراد را با عناوینی مثل «همباشی» و «ازدواج سفید» به ارتباطات خارج از شئونات با جنس مخالف دعوت می‌کنند.


نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: