کد خبر: ۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
پپ
صفحه نخست » اخبار

در روزهای گذشته پیش از اجرای حکم قصاص «محمد ثلاث» قاتل سه‌ تن از اعضای نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات ماه‌های اخیر، رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و ضدانقلاب از تمام ظرفیت خود استفاده کردند تا با تطهیر یک قاتل، عملکرد حکومت بخصوص دستگاه قضایی کشورمان را زیر سؤال ببرند و کوشیدند تا بگویند این قاتل در واقع فردی بی‌گناه بوده که زیر فشار و تهدیدها مجبور شده به قتل سه عضو نیروی انتظامی اعتراف کند. این در حالی است که محمدثلاث از زمان دستگیری تا حضور در زندان و دادگاه چندین‌ بار به دست داشتن در به‌ شهادت رسیدن سه مأمور انتظامی اعتراف کرده و حتی از انجام این کار افتخار هم کرده بود! در یکی دیگر از مدارک مستند، فیلمی از خوشحالی دوستان قاتل مذکور وجود دارد که پس از به ‌شهادت رسیدن مأموران نیروی انتظامی، ابراز خوشحالی می‌کنند و اذعان می‌کنند که «محمد ثلاث» این کار را انجام داده است.

با این حال رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه پیش از اجرای مجازات این قاتل، با آنکه بابت نجات او امیدی نداشتند، اما تمام تلاش خود را انجام دادند تا از این موضوع برای تبلیغات علیه نظام جمهوری‌اسلامی در مجامع بین‌المللی استفاده کنند. در این راستا، رسانه‌های ضدانقلاب حتی مجازات عادلانه یک قاتل را به «سیاه‌ترین پرونده سیستم قضایی ایران در تاریخ» توصیف کردند و حتی با انتشار تصاویر فرزندان او و مصاحبه با آن‌ها کوشیدند تا احساسات مخاطبین خود را تحت‌ تأثیر قرار دهند. رسانه‌ها و عناصر ضدانقلاب با آنکه فرزندان «محمد ثلاث» به زبان انگلیسی کمترین تسلطی ندارند، اما آن‌ها را مجبور کردند روبروی دوربین بنشینند و با تکرار کلماتی انگلیسی که احتمالا خودشان هم از معنی آن‌ها آگاه نبودند، به سوی سازمان‌های غربی دست دراز کنند.

حقیقت ماجرا این است که رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و ضدانقلاب با هر گرایش و تفکری، بر اساس دستورالعملی که در یک سال اخیر یعنی بعد از روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا به آن‌ها ابلاغ شده، بیش از گذشته می‌کوشند تا همواره جای ظالم و مظلوم، و قاتل و مقتول را عوض کنند و این‌گونه علیه نظام مقدس جمهوری‌اسلامی سیاه‌نمایی و اقدام تخریبی انجام دهند.


نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: