کد خبر: ۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
پپ
صفحه نخست » اخبار

تحقیقات یک گروه که تحت نظر جمعی از نمایندگان پارلمان انگلستان فعالیت می‌کند حاکی از نهادینه شدن بهره‌کشی جنسی به عنوان یک صنعت در این کشور است.

آن‌طور که خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده، تحقیقات «گروه پارلمانی فراحزبی تحقیق بر روی فحشای بین‌المللی» نشان داده که قاچاق انسان برای فحشا، در انگلیس و ولز، در «مقیاس صنعتی» انجام می‌گیرد.

در این تحقیق مشخص شده که خانه‌های فحشا رشدی قارچ‌گونه و سریع در انگلیس و ولز داشته‌اند و گروه‌های قاچاق انسان، برای پاسخ به تقاضای مراجعان این اماکن، از «زنان آسیب‌پذیری» که اکثرا از کشورهای فقیر شرق اروپا قاچاق می‌شوند، استفاده می‌کنند.

نمایندگان مجلس انگلیس پس از دیدن نتایج این تحقیق، غیرقانونی شدن پرداخت پول در ازای دریافت خدمات جنسی در این خانه‌های فحشا را خواستار شده‌اند.

بر اساس نتایج این تحقیق، پلیس در راستای مبارزه با قاچاق فحشا، یک مرد را در این رابطه مورد بازجویی قرار داده است؛ این مرد بیش از ۲۷ هزار دلار برای تبلیغ قربانیان نگون‌بخت خود در سایت‌های بازاریابی، هزینه کرده است.

نمایندگان مجلس انگلیس با توجه به این مورد، ممنوع شدن دریافت پول در ازای تبلیغ فحشا در سایت‌های رسمی بازاریابی را خواستار شده‌اند.

«گیوین شوکر» رئیس این گروه تحقیقاتی پارلمان انگلیس گفته که برای مبارزه با قاچاق زنان به انگلیس، باید ابتدا تقاضای «صنعت فحشای انگلیس» را متوقف کرد و این کار جز با متوقف شدن تبلیغات فحشا در سایت‌های بازاریابی، ممکن نخواهد شد.

وی در ادامه گفته: «اقدامات این گروه‌های قاچاق فحشا، در مقیاسی صنعتی صورت می‌گیرد و تکیه آن‌ها هم بر زنان آسیب‌پذیری است که توسط همین گروه‌ها به داخل انگلیس قاچاق می‌شوند.»

این استفاده ابزاری از زنان اکثرا فقیر در اروپا، به قربانیان وارداتی از اروپای شرقی در خانه‌های فحشای انگلیسی محدود نمی‌شود؛ اخیرا گروه بین‌المللی حمایت از مهاجران «اینفو میگرنت» گزارشی از وضعیت پناهجویان عمدتا سوری در یونان منتشر کرده که اطلاعات بسیار تکان‌دهنده‌ای در بر دارد.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: