کد خبر: ۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
پپ
صفحه نخست » اخبار


در وقایع دی ماه ۹۶ چند شهر در ایران به اغتشاشات خیابانی کشیده و چند نفر هم کشته شدند. در این بین دو گروه از ضد انقلاب بسیار نقش داشتند. گروهی به نام ری‌ استارت با مدیریت محمد حسینی که سال‌هاست از ایران فرار کرده و در آمریکا یک رادیو اینترنتی تأسیس کرده و بارها در کانال تلگرامی خود مردم و جوانان را به آتش زدن مساجد و هیأت‌ها و پایگاه‌های بسیج تشویق کرده و گروهی دیگر به نام روح‌الله زم که به اعتراف خود رابطه‌ای عمیق با اسرائیل دارد و در کانال خود با پخش شایعات متناوب مردم را به تجمعات با خشونت دعوت می‌کند.

این دو گروه که در میان ضد انقلاب خارج‌نشین جایگاهی ندارند، مدام از طرف آ‌ها که سال‌هاست خود را تنها گروه اپوزسیون می‌دانند، مورد نقد واقع شده‌اند. یکی از این افراد که هم‌اکنون بر سر دلارهای آل سعود با دیگر ضد انقلاب به اختلاف خورده‌اند علیرضا نوری‌زاده است. وی که تلویزیون ایران فردا را در لندن مدیریت می‌کند در رقابت با دیگر شبکه‌های لندنی مثل شبکه بیان که مدام از روح‌الله زم و حسینی برای حضور در این شبکه دعوت می‌کنند چند روز پیش در برنامه روزانه خود گفته: «این محمد حسینی چاقوکش و روح‌الله زم جوگیر و خام است.» این سخنان در حالی گفته می‌شود که بسیاری از شبکه‌های ضد انقلابی دیگر از اقدامات این دو نفر حمایت می‌کردند و در واقع به امید این که این دو نفر با امکاناتی که در اختیارشان است می‌توانند پروژه براندازی را به پیش ببرند.

احتمالا در اغتشاشات اخیر که بخش مالی آن را آل سعود بر عهده گرفته بود مبالغ کلانی صرف شده تا کار نظام به زعم خودشان یکسره شود ولی در حال حاضر پس از این که این پروژه در نطفه خفه شده ظاهرا آل سعود دبه کرده و به جز مبلغ بسیار اندکی چیزی به جیره‌خواران خود نداده و این افراد هم بر سر این مبلغ اندک با یکدیگر در حال جنگ و جدل هستند.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: