کد خبر: ۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
پپ
صفحه نخست » اخبار



ندا امین روزنامه‌نگار ایرانی‌تبار که چند ماه پیش در ترکیه بازداشت و در آستانه دیپورت به ایران بود، پس از این که سفارت اسرائیل در ترکیه به وی پناهندگی داد موفق شد از سوی وزارت کشور این رژیم ویزای مخصوص دریافت کند. تحویل این روزنامه‌نگار متهم به جاسوسی از سوی ترکیه به ایران می‌توانست عواقب ناخوشایندی برای رژیم صهیونیستی داشته باشد زیرا امین به دلیل همکاری با روزنامه تامیز اسراییل، در ایران متهم به فعالیت برای نهادهای صهیونیستی است اما دو هفته پیش خبرگزاری رویترز از قول مقام‌های اسرائیلی گزارش داد که ندا امین، بلاگر ایرانی که حدود چهار ماه پیش به اسرائیل پناهنده شد، به ظن ارتباط با افرادی در داخل ایران «مورد بازجویی قرار گرفته است.»

در روزهای گذشته که ایران اسلامی با آشوب عده‌ای خام اندیش مواجه شده و عامل اصلی رهبری این گروه‌های شورشگر رسانه‌هایی مثل «آمد‌نیوز» در تلگرام معرفی می‌شدند، ندا امین فایلی را از گفتگوی روح الله زم با یکی از مأموران موساد منتشر کرد که در آن مدیر آمد نیوز در حال تمنا از این مأمور موساد است تا به وی برای انجام ماموریتی که به وی سپرده شده اندکی پول پرداخت نماید.

آمد نیوز هم در این میان ادعاهایی را در خصوص ندا امین مطرح نمود که بیشتر شبیه یک داستان جاسوسی چند جانبه نمود می‌کند. این کانال خبری مدعی است که ندا امین در واقع جاسوس نهاد‌های اطلاعاتی در ایران است و با فریب و ریاکاری به اسرائیل سفر کرده و قصد جاسوسی دارد.

در جای دیگر ندا امین در ویدئویی ادعا دارد که حدود یک ماه با آمد نیوز همکاری داشته برایشان مطلب می نوشته حتی حقوق دریافت می‌کرده است. وی

در ادامه افشاگری خود می‌گوید که به دلیل مشکلی که در سایت آمد‌نیوز پیش آمده بود زم را به یک افسر اطلاعاتی اسرائیل که خودم با وی بر علیه جمهوری اسلامی کار می‌کردم معرفی کردم که وی با ارتباط گرفتن با وی سعی کرد زمینه این ارتباط را بیشتر کند تا جایی که در یک فایل صوتی به این افسر اطلاعاتی می‌گوید که قصد راه اندازی یک تلویزیون را دارد!

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: