کد خبر: ۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
پپ
صفحه نخست » اخبار


در یک سال اخیر مخالفان حکومت ایران با برپایی چندین کمپین و فراخوان، کوشیدند تا نظام جمهوری‌اسلامی را به چالش بکشند. سال گذشته «شهرام همایون» مدیر و مجری تلویزیونی سلطنت‌طلب و لس‌آنجلسی که خود را یکی از مخالفان جدی نظام جمهوری‌اسلامی می‌داند مانند اسلاف خود وعده سرنگونی نظام حاکم بر ایران در عرض سه ماه را داده بود و در یکی از برنامه‌هایش اعلام کرده بود که اگر ایران را فتح کند، در ابتدا همه معتادان را به زور ترک می‌دهد! سه ماه که هیچ، یک سال گذشت و خبری از او نشد.

تلاش بعدی اپوزیسیون، مربوط به فراخوان «سعید شمیرانی» مجری سابق تلویزیون‌های لس‌آنجلسی در مورخ ۲۶ اردیبهشت امسال و چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم بود. فراخوان مذبور هم با وجود تبلیغات فراوان، با عدم استقبال مردم مواجه و ناکام ماند.

در روزهای اخیر هم پس از فراخوان ماه‌های گذشته گروه‌های اپوزیسیون بخصوص سلطنت‌طلبان به مناسبت روز موهوم کوروش، قرار بود تا در منطقه باستانی پاسارگاد، در روزهای ۵ و هفتم آبان ماه امسال با فریب احساسات میهن‌دوستانه برخی افراد، با برپایی تجمعاتی سیاسی و ضدامنیتی، علیه مبانی اسلامی و نظام جمهوری‌اسلامی شعارهای تند و نژادپرستانه سر داده شود. اما بر اساس اعترافات خود عوامل وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، نه تنها در روز جمعه پنجم آبان ماه کسی در پاسارگاد تجمع نکرد، بلکه در روز اصلی یعنی هفتم آبان هم تعداد افراد خدماتی و انتظامی که برای ایجاد امنیت در هر مکانی حضور دارند، بیشتر از افرادی بود که برای برپایی روز موهوم کوروش دور هم جمع شده بودند. در این روز تنها عده ای که به دلیل فریب شبکه‌های ضد انقلاب به سمت پاسارگاد در حرکت بودند نه تنها در این محل حاضر نشدند بلکه در بین راه و صدها کیلومتر دورتر از مقبره کوروش به رقص پایکوبی پرداختند تا نشان دهند که مبارزه آن‌ها در رقص و پایکوبی خلاصه می شود!

این شکست‌های متوالی به خوبی نشان می‌دهد، عناصر اپوزیسیون که در خارج از کشور با یکدیگر به‌شدت درگیر هستند، در داخل ایران هم از اقبال عمومی برخوردار نیستند و مردم روی خوشی به آنها نشان نمی‌دهند و تجمعات پوچ یک سال اخیر تنها نمونه‌ای برای اثبات این ادعا است.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: