کد خبر: ۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
پپ
صفحه نخست » اخبار


هر از چند گاهی شاهد افشاگری درباره پشت‌‌پرده رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به دول بیگانه هستیم. به عبارت دیگر عناصر اپوزیسیون به دست خود آبروی یکدیگر را می‌برند و همدیگر را رسوا می‌نمایند.

این‌بار «فرامرز دادرس» که خود را کارشناس اطلاعاتی معرفی می‌کند و سابقه فعالیت در ارتش رژیم پهلوی را دارد، با حضور در یکی از تلویزیون‌های اپوزیسیون با اجرای «سعید بهبهانی»، به افشاگری علیه تلویزیون تازه تاسیس «ایران اینترنشنال» دست زد.

دادرس با بیان اینکه «ایران اینترنشنال» بودجه خود را از طریق سعودی‌ها تامین می‌کند، اذعان کرد: «افرادی از سلطنت‌طلب‌ها و مجاهدین (منافقین) با پول سعودی‌ها رسما علیه ایران دروغ‌پراکنی می‌کنند. حاضرند آمریکا به ایران بمب اتم بزند تا رژیم سرنگون شود و آن‌ها به قدرت برسند...»

این کارشناس تلویزیون «میهن تی‌وی» درباره دست‌مزدهای نجومی عوامل تلویزیون «ایران اینترنشنال» هم گفت: «... این افراد را با حقوق‌های کلان استخدام کردند تا دروغ بگویند... به یک خبرنگار و مجری تهیه خبر سالانه ۹۰ هزار پوند (بیش از ۳۷۰ میلیون تومان) حقوق می‌دهند و برای افراد رده بالاتر بیشتر هم می‌دهند. این‌ها با اسرائیل رابطه دارند و به هم نان قرض می‌دهند...»

«فرامرز دادرس» همچنین درباره دشمنی بسیاری از عوامل رسانه‌های بیگانه با ایران و ایران، تصریح کرد: «... رابطه این تلویزیون‌ها با اسرائیل گسترده است. چند روز پیش «منوشه امیر» که یک صهیونیست تندرو و تنفرش از ایران و ایرانی زبانزد است، بعد از تعطیلی رادیو اسرائیل به تلویزیون «صدای آمریکا» پیوسته و «فرنوش رام» دیگر مجریِ بسیار بی‌سواد این رادیو هم به «رادیو فردا» ملحش شده است...»

دادرس هدف رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه را نابودی ایران و ایرانی‌ها دانست و گفت: «همه اینها بنده پول هستند و هر یک نرخی دارند...»

وی در پایان به ارتباط «علیرضا نوری‌زاده» با دربار سعودی اشاره کرد و ابراز داشت: «نوری‌زاده آن‌قدر خائن و وطن‌فروش است که حتی سعودی‌ها هم او را «نوری کذاب» صدای می‌زنند. نوری‌زاده و «رضا تقی‌زاده» (مشاور ربع پهلوی) دو مشاور و واسطه بین سران سعودی و عوامل شبکه اینترنشنال بودند... و بارها از مقامات سعودی پول گرفته‌اند...»

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: