کد خبر: ۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
پپ
صفحه نخست » ینگه دنیا


مریم سیادت

اگر مردم را به دو گروه تقسیم کنیم، مردم درست و نادرست، در همه جای دنیا از هر دو دسته وجود دارند و متأسفانه دزدی همه جا هست چون مردم هستند. برای مثال به این داستان‌هایی که برای خود من اتفاق افتاده توجه کنید.

در تابستان ۲۰۱۱ میلادی، در راه سفر به ایران برای یک هفته در اروپا توقف کرده و با اتومبیل از اروپای غربی دیدن کردیم. قبل از رفتن شنیده بودم که در اروپا دزدی‌های اینترنتی زیاد است. از منشی خواستم یک اشتراک اینترنت موقت برای من بگیرد که در اروپا مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین برای استفاده از اینترنت برای رهیابی (navigation) در نقشه نشوم. این پیشنهاد همکارانم بود که قبلا به همین مشکل برخورد کرده بودند.

از کنار کوه‌های آلپ سوئیس رد می‌شدیم و من از اینترنت استفاده می‌کردم برای پیدا کردن مکان‌های دیدنی آن منطقه. وقتی از مسافرت برگشتیم یک صورت حساب به مبلغ ۴۸۰۰ دلار برای استفاده از اینترنت برای من آمد! در امریکا این تقریبا قیمت یک اتومبیل دسته دوم است و کاملا غیر منتظره. از منشی خواستم تا آن را بررسی کند. گفت که با آن‌ها تماس گرفته و گفته‌اند اشتراک اینترنتی که ما تهیه کرده بودیم استفاده نشده و به جای آن از اینترنت شرکت دیگری استفاده شده و ما این فیش را باید بپردازیم! ادعا داشتند که اضافه بر آن اشتراک موقت، ما بایست بعد از وارد شدن به کشور سوئیس، ستینگ تلفن را عوض می‌کردیم تا فقط از آن اشتراکی که خریداری کرده‌ایم استفاده شود، نه از هر اینترنتی که در آن منطقه موجود باشد.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: