کد خبر: ۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
پپ
صفحه نخست » پزشکی


بدن مردان شگفتی‌های زیادی دارد که غافلگیرتان می‌کند، برخی از ویژگی های بدن مردان نه تنها برای زنان که برای مردان هم تا حد زیادی ناشناخته است. ما تصمیم گرفتیم کمی‌پرده را از روی برخی از اسرار برداریم و 8 واقعیت را انتخاب کردیم که دید شما را به بدن مردان عوض خواهد کرد!

1- پیری دیر رس

چهره مردان، جوانی خود را طولانی‌تر از یک زن حفظ می‌کند. در واقع پوست بدن مردان غلظت کلاژن خود را نسبت به سنش خیلی کندتر از دست می‌دهد، به این معنی که پوست مردان در برابر چین و چروک و افتادگی بسیار مقاوم‌تر از زنان است.با این حال، به طور کلی به دلیل این‌که مردان نسبت به زنان کمتر مراقب پوست خود هستند، و بیشتر در معرض شرایط خارجی مضر قرار دارند، این برتری طبیعی خود را نسبت به زنان به صفر می‌رسانند.

2- توانایی شیر دادن

مردان نیز دارای غددی هستند که می‌توانند شیر تولید کنند. اما تولید آن نشان‌دهنده یک اختلال در بدن مردان است.این اتفاق زمانی می‌تواند رخ دهد که بیش از حد هورمون پرولاکتین تولید شود. که ممکن است نتیجه انواع خاصی از درمان‌های پزشکی مورد استفاده برای شخص باشد. مثل درمان‌هایی که برای تحریک قلب، مشکلات غده هیپوفیز و هیپوتالاموس استفاده می‌شود. همچنین مصرف مواد مخدر و یا گرسنگی شدید می‌تواند مسبب این اتفاق باشد.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: