کد خبر: ۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
پپ
صفحه نخست » اخبار


در پی شهادت مظلومانه شهید محسن حججی که به دست شقی‌ترین سربازان استکبار جهانی در مرز عراق و سوریه به شهادت رسید بسیاری از ایرانیان در اقصی نقاط جهان در برابر شجاعت و اقتدار این سرباز اسلام سر تعظیم فرود آوردند و در شبکه‌های اجتماعی موجی از تقدیر و احترام به راه افتاد.

اما برخی از افراد که دچار گمراهی شده‌اند و در پی هر حادثه‌ای فقط خود را می‌بینند و راحتی و آسایش را همواره بدون هیچ زحمتی از حکومت طلب می‌کنند در فضای مجازی شروع به فرافکنی کردند و این اقدام شجاعانه شهید را که دنیا را مبهوت خود کرد را بی‌ارزش تلقی نمودند.

یک کارشناس شبکه من و تو در برنامه‌ای که تحت عنوان «رو به رو» در این تلویزیون هر هفته برگزار می‌شود به مجریان این شبکه گفت: «مدافعان حرم نبودند داعش به زنان شما تجاوز می‌کرد» کارشناس شبکه من و تو هم چنین به دفاع از شهید محسن حججی پرداخت.

نجاح محمدعلی، کارشناس شبکه من و تو از شهید محسن حججی در برابر وطن فروشانی که در این شبکه ماهواره‌ای فعالیت می‌کنند، دفاع کرد.
در آخرین برنامه رو به رو این کارشناس عراقی در دفاع از مدافعان حرم خطاب به دیگر میهمانان این برنامه گفت که شما جرأت ندارید به کسی که خون خود را در راه وطن و دینش تقدیم کرده شهید بگوید و می‌گویید کشته شده و به کسی که برای انساینت کشته شده حمله می‌کنید.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: