کد خبر: ۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
پپ
صفحه نخست » اخبار


«توران ولی مراد» با انتشار یادداشتی عدم حضور معصومه ابتکار معاون جدیدالورود زنان ریاست جمهوری در مراسم یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی را عدم توجه به مقام همسر و مادر شهید دانست در قسمتی از این نامه آمده است:

ریاست محترم جمهور جناب آقای حسن روحانی

با سلام و ارادت؛ من امروز به‌عنوان یک زن و یک مادر شرمنده مادر شهید مظلوم محسن حججی شدم.

امروز نجف‌آباد در عزای عمومی بود و مردم برای عرض تسلیت به خانواده شهید حججی درصحنه بودند. خطیب مراسم از کلیه مقامات لشگری و کشوری و مردم برای حضور در مراسم تشکر کرد. من اما ماندم که به‌عنوان یک زن و یک مادر چه کسی من را نمایندگی کرد برای عرض تسلیت به مادر و خواهر این شهید مظلوم.

ریاست محترم جمهور من؛ مگر نه این‌که دولت همان ملت است و ملت را نمایندگی می‌کند. معاون امور زنان دولت دوازدهم همین چند روز پیش از شما حکم گرفت. آیا جای آن نبود که به نمایندگی از شما و از دولت و از ما برای عرض تسلیت شما و دولت و ما به دیدار مادر شهید برود؟

غفلتی شد که شرمندگی‌اش برای ما مادران شد که می‌دانیم غم از دست دادن جوان با قلب و روح یک مادر چه می‌کند. خاصه وقتی از دست دادن پسر جوان به این‌گونه باشد که دل آسمان و قلب زمین را هم از غم به گریه می‌شکافد. غفلت از شما و معاون امور زنان شما و شرمندگی‌اش برای ما.»

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: