کد خبر: ۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
پپ
مشاهدات دانشجوئی از آمریکا
صفحه نخست » ینگه دنیا



مریم سیادت

تجربه‌ای از یک تصادف و عملکرد شرکت بیمه

در طول سه ماه گذشته چهار بار سر و کارم به شرکت‌های بیمه افتاد. آخرین بار مربوط به تصادف چند روز پیش بود. در حالی که همسرم در نزدیکی منزل و با سرعتی کم در حال رانندگی بود، یکی از همسایگان نتوانست سرعت خود را کنترل کند که نهایتا باعث تصادف با ماشین ما شد و یک شکستگی کوچک در سپر عقب ماشین ما ایجاد شد.

طولی نکشید که یک پلیس در حال عبور بود و تصادف را گزارش کرد و راننده ماشین متخلف را جریمه کرد. راننده متخلف هم با شرکت بیمه‌ خود تماس گرفت که تصادف را گزارش کند. بعد از نیم ساعت شرکت بیمه با من تماس گرفت و پرسید که آیا برای افراد داخل ماشین اتفاقی افتاده و یا خیر، که اگر اتفاقی افتاده بود هزینه‌های پزشکی آن تا سقف مشخصی که در قراداد بیمه آن راننده آمده، پرداخت می‌شد. برای بررسی خسارات وارده به ماشین ما هم قراری تعیین شد.

خسارت وارده به ماشین در کمتر از ده دقیقه برآورد شد. شرکت بیمه دو گزینه را پیش روی من قرار داد. اول اینکه شرکت بیمه ماشین را تعمیر کند که در این صورت اگر تا آخر عمر ماشین هر اتفاقی برای سپر تعویض شده بیفتد، تعمیر مجدد آن به عهده شرکت بیمه خواهد بود. همچنین تا زمانی که ماشین در حال تعمیر است، شرکت بیمه یک ماشین اجاره‌ای فول سایز مثلا چیزی شبیه به تویوتا کمری، در اختیار من قرار می‌داد.

...

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: