کد خبر: ۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
پپ
صفحه نخست » اخبار


اگرچه در میان انبوه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان هنوز شبکه‌ای به‌طور رسمی برای همجسنگرایان وجود ندارد اما برخی از همین شبکه‌های ماهواره‌ای همواره دِین خود را به هم‌جنس‌بازان ادا کرده‌اند.

از میان شبکه‌هایی که با عنوان «اینترتایمنت» یا سرگرمی در حال فعالیت هستند تولید برنامه علنی درباره هم‌جنس‌گرایان به دلیل حساسیت مخاطبین ایرانی، اندک است. اما نکته جالب توجه آنجاست شبکه‌های فارسی زبانی که در حوزه خبررسانی فعالیت می‌کنند، بیشترین سهم را در تبلیغ هم‌جنس‌بازی برعهده دارند، به نحوی که در فواصل مشخص و به بهانه‌های مختلف برنامه‌هایی با محتوای حمایت از همجسنگرایان تهیه و تولید می‌کنند.

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان مانند «بی‌بی‌سی فارسی» بیشترین سهم را در اشاعه هم‌جنس‌گرایی دارند. تولید محتوا برای حمایت از هم‌جنس‌بازان بی‌آنکه به پارامترهای مهمی چون سن، فرهنگ، اعتقاد دینی مخاطب اهمیت داده شود از جمله اقدامات برنامه‌سازان و مجریان این شبکه انگلیسی است. مجریان و برنامه‌سازان این شبکه نه تنها در قالب بخش‌های مختلف خبری، بلکه در فضای مجازی نیز کامنت‌ها و مطالب بسیاری در خصوص حمایت از هم‌جنس‌گرایان منتشر می‌کنند که قابل تأمل است!

شبکه «بی‌بی‌سی فارسی» در ادامه سیاست حمایت و ترویج هم‌جنس‌بازی و آشناکردن مخاطبان ایرانی و مسلمان با این فساد اخلاقی، در پی برگزاری رژه هم‌جنس‌بازان در آمستردام هلند، «علی همدانی» خبرنگار خود را به این شهر فرستاد تا گزارش ویژه‌ای از این اقدام شوم تهیه کند. همدانی که خود سابقه بسیاری از فساد اخلاقی و رابطه با زنان شاغل در بی‌بی‌سی دارد، با حضور در قایق منتسب به همجنسبازان ایرانی که برای نخستین بار در این مراسم شرکت می‌کردند، به تعریف و تمجید از این اقدام پرداخت.

وی که حتی از طریق صفحه اینستاگرام بخش فارسی بی‌بی‌سی دقایقی از این کارناوال شوم را به طور مستقیم پخش کرد، در کمال وقاحت حکومت ایران را به‌دلیل ممانعت از فعالیت هم‌جنس‌بازان تقبیح نمود.

با بررسی زندگی و رفتارهای عوامل حاضر در رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه متوجه می‌شویم که اکثریت آن‌ها یا هم‌جنس‌باز هستند و یا عضو فرقه‌های ضاله مانند بهاییت و به عبارت دیگر هیچ نسبت عقیدتی با مردم مسلمان ایران ندارند.

نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: